نتیجه دیدار ایران و چین در انتخابی جام جهانی 2018
تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در دومین دیدار در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر چین به میدان رفت که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایران و چین:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی فوتبال ایران امروز(سه شنبه) دومین دیدار خود را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 مقابل چین انجام داد. این دیدار که با برتری ملی پوشان ایران در دو نیمه همراه بود در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. ایران با این تساوی ارزشمند در زمین چین چهار امتیازی شد.

نیمه نخست:

ثانیه 30: همین ابتدای کار ملی پوشان ایران ابتکار عمل را در دست گرفتند و حمله ای را ترتیب دادند که ضربه ناقص سردار آزمون از کنار دروازه چین به بیرون رفت.

دقیقه 4: ملی پوشان ایران در یک ضدحمله خطرناک ظاهر شدند که پاس شجاعی پشت دفاع چین به امیری نرسید و دروازه بان چین به موقع عمل کرد. در ادامه داور خطای امیری را اعلام کرد و به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 17: سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که این توپ هم از کنار دروازه چین به بیرون رفت.

دقیقه 24: پاس شجاعی داخل محوطه جریمه چین به سردار آزمون رسید اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا موقعیت های ایران یکی پس از دیگری از دست بروند.

دقیقه 33: داخل محوطه جریمه و در شلوغی جلوی دروازه چین بازیکنان ایران چندین بار صاحب توپ شدند اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و در نهایت ضربه سر عزت الهی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: شوت بازیکن چین از پشت محوطه جریمه ایران با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت تا اولین موقعیت خطرناک چینی ها در این نیمه به دست بیاید.

* پژمان منتظری در این نیمه مصدوم شد و مصدومیت او آنقدر شدید بود که با آمبولانس به بیمارستان فرستاده شد.

در این نیمه ملی پوشان ایران بازی برتری را نسبت به چینی ها ارائه دادند اما از موقعیت ها نتوانستند استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 50: اشتباه مدافعان و دروازه بان چین باعث شد تا بازیکنان ایران صاحب توپ شوند. پاس شجاعی داخل محوطه جریمه به جهانبخش رسید اما او قدر این فرصت را ندانست و شوت او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: بازیکنان چین حمله ای را ترتیب دادند و از سمت راست به داخل محوطه جریمه ایران نفوذ کردند اما دفاع خوب بازیکنان ایران باعث شد تا چینی ها نتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 70: مهاجم چین با بیرانوند تک به تک شد اما واکنش به موقع دروازه بان و مدافع ایران باعث شد تا این موقعیت از چینی ها گرفته شود و نتیجه همچنان صفر بر صفر باشد.

دقیقه 87: سانتر های ارسالی از سمت چپ و راست را مدافعان چین یکی پس از دیگری دفع کردند و اجازه نمی دادند مهاجمان ایران از این توپ ها استفاده کنند.

دقیقه 88: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه بان چین همراه شد و توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه بازیکنان ایران نتوانستند از ضربه کرنر استفاده کنند.

دقیقه 91: کرنر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر پورعلی گنجی همراه شد اما این توپ را دروازه بان چین به خوبی جمع کرد.

در این نیمه هم بازیکنان ایران تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. چینی ها هم که چشم به ضدحملات داشتند مقابل دفاع و دروازه بان ایران تسلیم شدند تا این دیدار در نهایت با تساوی صفر به صفر به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی