پیروزی ایران مقابل مراکش در جام‌جهانی فوتسال 2016
تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی این رشته ورزشی در کلمبیا، مقابل مراکش به پیروزی رسید.

شاگردان محمد ناظم الشریعه در دومین دیدار مرحله گروهی خود در جام جهانی کلمبیا از ساعت 5:30 بامداد امروز (جمعه) به مصاف مراکش رفتند و در پایان به پیروزی پنج بر سه رسیدند.

گل‌های ایران در این بازی را حسین طیبی در دقیقه 10، مهدی جاوید در دقیقه 15، حسن زاده در دقیقه 16 و 23 و توکلی در دقیقه 17 به ثمر رساندند. در این بازی نیز همچون بازی اول، صمیمی، اسماعیل‌پور، حسن‌زاده، جاوید، توکلی در ترکیب اولیه ایران قرار داشتند و شاگردان ناظم الشریعه از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی دنبال کردند.

قفل دروازه مراکش در دقیقه 10 بازی توسط طیبی شکست و در ادامه مهدی جاوید در دقیقه 15 و بعد از اینکه حسن‌زاده ضربه پنالتی را از دست داد، گل دوم ایران را به ثمر رساند.

مراکشی‌ها بعد از دریافت دو گل به خود آمدند و روی غفلت بازیکنان ایران، گل اول خود را به ثمر رساندند اما این پایان کار نبود و در ادامه حسن‌زاده روی پاس جاوید، گل سوم ایران را زد و توکلی روی پاس حسن‌زاده، اختلاف گل را با حریف به عدد سه افزایش داد.

اما مراکشی‌ها در دقیقه پایانی بازی از روی نقطه پنالتی دوم به گل دوم خود رسیدند. نیمه نخست بازی با نتیجه چهار بر دو به سود ایران به پایان رسید. صمیمی در این نیمه با دریافت کارت زرد در این بازی، دیدار ایران مقابل آذربایجان را از دست داد.

با شروع دوم، مراکشی‌ها برای جبران گل‌های خورده دست به حملات متعددی زدند و فضا برای گلزنی بیشتر ایران باز شد. اصغر حسن‌زاده در دقیقه سوم نیمه دوم دروزاه خالی مراکش را باز کرد و بعد از این گل بازی گره خورد. دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد تا اینکه مراکشی‌ها روی یک ضد حمله و روی حرکت تکنیکی در دقیقه 32 گل سوم را وارد دروزاه صمیمی کردند.

در دقایق پایانی بازی مراکش از سیستم پاورپلی یا پنج نفره استفاده کرد تا بتواند تفاضل دو گل را جبران کند. در این لحظات تیم ملی ایران فرصت داشت تا دروزاه خالی حریف را باز کند اما با بی‌دقتی این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه پنج بر سه به پایان برسد.

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 3:30 بامداد دوشنبه به مصاف جمهوری آذربایجان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir