ناظم الشریعه: بدون واهمه به مصاف برزیل می‌رویم
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ایران و آذربایجان حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی مقابل آذربایجان، گفت: تیم آذربایجان بسیار خوب بود. از ابتدای این مسابقات بازی‌هایش را زیر نظر داشتیم و در بازی برابر این تیم برنامه های خاص خود را به مرحله اجرا گذاشتیم. ضمن اینکه با دانش و علم کافی به میدان آمدیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این دیدار، بازی فوتسال زیبایی را ارائه و حریف را تحت تاثیر قرار داده بودیم. این تیم بازیکنان تکنیکی منحصر به فرد دارد و توانستند مقابل تاکتیکی تیمی ما دوام بیاورند. ضمن اینکه ما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و اگر آن موقعیت‌ها به گل تبدیل می شد، اکنون نتیجه بسیار متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی برابر برزیل در ادامه بیان کرد: با تیم های بزرگ و خوب همیشه بازی‌های خوب و جذابی را ارائه می دهیم و بدون ترس به میدان رفته و توانایی‌های خود را به نمایش می گذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم ایران برای روی آوردن به پاور پلی (استفاده از پنج بازیکن درون زمین بدون حضور دروازه‌بان) دیر اقدام کرد، خاطرنشان کرد: این تکنیک یک ریسک بود و فکر می‌کردیم می‌توانستیم به گل برتری برسیم.

در دقایق آخر به این موضوع روی آوردیم و متاسفانه نتوانستیم موقعیت های بی شماری که نصیب‌مان شد را به گل تبدیل کنیم. به آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های پیش رو موفق باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir