سرمربی جدید قطر مشخص شد
سرمربی جدید تیم ملی قطر مشخص شد.

خورخه فوساتی(Jorge Fossati) به عنوان سرمربی جدید عنابی ها برگزیده شد. او پیش از این هدایت الریان(Al-Rayyan) را برعهده داشت. پیش از این دنیل کارنیو(José Daniel Carreño) سرمربی قطر بود که پس از دو شکست مقابل ایران و ازبکستان از سمت خود برکنار شد.

روزنامه الوطن پیش از اعلام رسمی خبر سرمربیگری فوساتی در تیم ملی قطر این موضوع را پیش بینی كرده و نوشته بود :«خورخه فوساتی از همان روزهای بعد از شكست قطر مقابل ازبكستان خود را برای پذیرش هدایت عنابی ها آماده كرده بود و حتی با باشگاه الریان هم برای جدایی به توافق رسید اما طولانی شدن روند بركناری كارینو این مربی سرشناس را با تردیدهایی روبه رو كرد ولی حالا به نظر می رسد باید او را به عنوان سرمربی جدید معرفی كنیم.»

در ادامه گزارش نویسنده به كار دشوار فوساتی اشاره و تصریح كرد: «بازی برابر كره آن هم در سئول كار آسانی نیست و فوساتی خوب می داند قبول هدایت قطر بزرگترین ریسك ممكن در این سال های پایانی مربیگری اش خواهد بود اما وسوسه رسیدن به جام جهانی آن هم از مسیر پلی آف فوساتی را وادار به پذیرش این ریسك كرده است.»

گفتنی است این مربی ۶۳ ساله سابقه سرمربیگری تیم ملی اروگوئه و باشگاه های بزرگ ریورپلاته آرژانتین(Club Atlético River Plate) و اینتر ناسیونال برزیل(Sport Club Internacional) را در کارنامه اش دارد. البته فوساتی گفته هنوز برای هدایت قطر به توافق قطعی نرسیده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir