ادامه اردوی آماده سازی تیم ملی در ارمنستان
تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز تمرین کرد.

در ادامه اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در ارمنستان، ملی پوشان از ساعت 17 به وقت محلی مرحله دیگری از برنامه های خود را به پیش بردند. در این تمرین بازیكنان و كادرفنی با انگیزه بالایی حضور داشتند. پژمان منتظری و اشكان دژاگه نیز به همراه تیم پزشكی و فیزیوتراپ‌ها تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

تمرین با صحبت‌های كوتاه كارلوس كی‌‌روش(Carlos Queiroz) آغاز شد و سپس بازیكنان با تقسیم شدن به دو گروه با استفاده از توپ تمرین‌های ابتدایی را انجام دادند. در ادامه كی روش به منظور بالا بردن تمركز و قدرت عكس العمل بازیكنان تمرین جالبی را در دستور كار قرار داد. در این بخش بازیكنان وظیفه داشتند در دو گروه به نشان دادن دو رنگ سبز و زرد واكنش متفاوتی ارائه كنند.

در ادامه بازیكنان به دو گروه تقسیم شدند و در میان 6 دروازه كوچك بازی تمرینی برگزار كردند. تاكید كی روش در این بازی تمرینی حفظ تیمی توپ با حداقل ضربه به توپ، جمع شدن بازیكنان و تمركز بود.

سرمربی تیم ملی در لحظات مختلف بازی تمرینی را متوقف می كرد و نكات مدنظرش را به بازیكنان گوشزد می كرد. بعد از این بخش بازیكنان راه‌های حمله به دروازه را بر روی یك دروازه تمرین می كردند.

علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری هم تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند. مدیر سوئیسی یوفا كه مسئولیت پروژه توسعه فوتبال جوانان ارمنستان را برعهده دارد، تمرین تیم ایران را نظاره گر بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir