نتیجه دیدار ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018
تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های سوم مرحله‌نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در تاشکند مهمان ازبکستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

نتیجه ایران و ازبکستان:

به گزارش سیمرغ، ایران و ازبکستان امروز پنجشنبه سومین دیدارشان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا برگزار کردند. این دیدار در ورزشگاه 34 هزار نفری بنیادکار برگزار شد و قضاوت آن را بنجامین ویلیامز(Ben Williams) برعهده داشت.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) به پایان رسید تا ایران با 7 امتیاز و با تفاضل گل بیشتر نسبت به کره جنوبی در صدر جدول قرار بگیرد.

نیمه نخست:

دقیقه 8: ملی پوشان ایران از همین ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و سانتر رامین رضاییان از سمت راست، داخل محوطه جریمه به رضا قوچان نژاد رسید اما ضربه او مقابل دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 25(گل): ضربه ایستگاهی شجاعی از سمت چپ، درون محوطه جریمه به سیدجلال حسینی رسید و او با یک ضربه سر خوب از زیر دستان لوبانوف(Alexander Lobanov) توپ را عبور داد و گل اول ایران را به ثمر رساند.

ملی پوشان ایران در این نیمه بازی هجومی و برتری را به نمایش گذاشتند اما در دقایق پایانی نیمه اول ازبک ها حملاتی را روی دروازه ایران ترتیب دادند که راه به جایی نبرد تا ملی پوشان ایران با برتری یک بر صفر و تک گل سیدجلال حسینی به رختکن بروند.

نیمه دوم:

ازبکستانی ها در این نیمه بازی را هجومی آغاز کردند و ملی پوشان ایران چشم به ضدحملات دوخته بودند. ازبک ها تا پشت محوطه جریمه به خوبی جلو می آمدند اما دفاع خوب بازیکنان ایران به آن ها اجازه نمی داد تا موقعیت گلزنی ایجاد کنند و حملات آن ها را دفع می کردند.

در لحظات پایانی نیمه دوم ضدحمله بازیکنان ایران توسط سردار آزمون و وحید امیری به دست آمد اما ضربه آخر وحید امیری را لوبانوف به خوبی دفع کرد تا فاصله بیشتر نشود و این دیدار با همان تک گل حسینی به پایان رسید.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.

تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ