شکایت عراقی‌ها از داور کره‌ای
فدراسیون فوتبال عراق به شدت از عملکرد داور کره‌ای دیدار برابر ژاپن خشمگین است و از کیم کونگ به AFC شکایت کرده است.

تیم ملی فوتبال عراق در سومین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ژاپن به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. عراقی‌ها از داوری این دیدار به شدت خشمگین هستند و او را به جانبداری از ژاپن متهم کردند.

قضاوت این دیدار را 'کیم کونگ جین' از کره جنوبی برعهده داشت. فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد که به AFC شکایت کرده است و قضاوت این داور کره ای را مشکوک دانست.

'یحیی زغیر' سرپرست تیم ملی عراق گفت: فدراسیون فوتبال عراق شکایت رسمی خود را تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است. داور کره‌ای قهرمان دیدار ما برابر ژاپن بود. او با ژاپنی ها و هواداران این تیم بسیار با احساس رفتار کرد و این گونه که آنها می‌خواستند تصمیم گرفت.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال عراق عملکرد درخشانی از خود برابر ژاپن نشان داد و با وجود آنکه در خانه حریف به میدان رفتیم اما در بسیاری از دقایق تیم برتر بودیم و بارها آنها را اذیت کردیم. هر چند تن به شکست دادیم اما با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم. این دیدار برای مدت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند. این شکست را در دیدار بعدی برابر تایلند جبران خواهیم کرد.

عراق شروعی ناامید کننده در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه داشته و در هر سه دیدار خود تن به شکست داده تا شانس بسیار کمی برای صعود داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir