تمرین مشترک تیم ملی فوتبال بزرگسالان و جوانان
تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان به صورت مشترک در ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند و سپس مهیای انجام بازی دوستانه مقابل همدیگر شدند.

تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان امروز به صورت مشترک در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند و سپس آماده انجام یک دیدار تمرینی و دوستانه شدند.

تیم‌ ‌ملی بزرگسالان از ساعت ۱۰:۴۰ وارد ورزشگاه آزادی شد و تیم‌ ‌ملی جوانان حدود نیم ساعت زودتر از تیم‌ ‌ملی از ساعت ۱۰:۱۵ ‌دقیقه در قسمت شمالی ورزشگاه کار خود را آغاز کرده بود.

برای تیم‌ ‌ملی بزرگسالان تنها بازیکنانی که در دیدار با ازبکستان به صورت ثابت در زمین نبودند و یا به میدان نرفته بودند تمرین کردند. در این تمرین بازیکنان تیم‌ ‌ملی بزرگسالان لباس های سبز رنگی را بر تن داشتند و پس از کار با توپ به گوشه زمین رفتند و به صورت دو به دو توپ را در فاصله‌های کوتاه و با سرعت بالا ردوبدل کردند.

دروازه‌بانان تیم‌ ‌ملی به صورت اختصاصی با دن گاسپار(Dan Gaspar) به تمرین پرداختند. سپس بازیکنان فاصله نقطه کرنر تا تیر دروازه را استارت زدند تا کاملا مهیای بازی دوستانه با تیم‌ ‌ملی جوانان شوند.

تیم‌ ‌ملی جوانان هم لباس‌های قرمز رنگی را با برند آل اشپورت به تن داشت و در ساعت یازده به تمرین خود پایان داد و آماده بازی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان شد. مهرداد خانبان، آنالیزور تیم‌ ‌ملی بزرگسالان از ابتدای این تمرین با کار گذاشتن یک دوربین در مقابل جایگاه VIP ورزشگاه از تمرین تیم‌ ‌ملی فیلمبرداری کرد.

چند تن از بازیکنان تیم‌ ‌ملی مانند جلال حسینی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و ... به خوش و بش با امیرحسین پیروانی سرمربی تیم‌ ‌ملی جوانان پرداختند.

از تیم‌ ‌ملی جوانان نیز نیما میرزازاد که در اردوهای گذشته به عنوان یار کمکی در تمرین تیم‌ ‌ملی حضور داشت به خوش و بش با بازیکنان و کادرفنی تیم‌ ‌ملی پرداخت.

فریدون معینی رئیس کمیته‌ جوانان فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور داشت. همچنین افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال بزرگسالان مانند روزهای گذشته به همراه تیم‌ ‌ملی بود و او هم دقایق زیادی را با برادر خود یعنی امیر حسین پیروانی به گفت‌وگو پرداخت.

دیدار تمرینی تیم‌ ‌ملی فوتبال در غیاب خبرنگاران از حدود ساعت ۱۱:۱۵ آغاز شد. برای این دیدار بازیکنانی مانند آندرانیک تیموریان، کریم انصاری فرد، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، محمد انصاری، عزت الله پورقاز، امید ابراهیمی، وریا غفوری، سروش رفیعی و علیرضا حقیقی از ابتدا به میدان رفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir