آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با کره جنوبی برگزار شد
تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرینش را پیش از دیدار با کره جنوبی برگزار کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل کره جنوبی از ساعت 11 در زمین چمن مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کرد. مطابق روزهای گذشته فقط 15 ‌دقیقه ابتدایی تمرین امروز به روی خبرنگاران باز بود و شاگردان کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) تمریناتشان را پشت درهای بسته آغاز کردند.

 در ابتدای این تمرین بازیکنان دقایقی در گروه‌های پنج – شش نفره به پاسکاری پرداختند و در ادامه کارلوس کی‌روش بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد تا به همراه اعضای کادرفنی عکس یادگاری بگیرند.

در این لحظه همه اعضای کادرفنی و بازیکنان مشت‌های خود را گره کردند تا عکاسان از آنها عکس بگیرند. در ادامه ملی‌پوشان با دویدن‌های سریع و انجام برنامه‌های کششی تمرین امروز را رسما آغاز کردند.

در ادامه شاگردان کی‌روش با تمرین حمل توپ بدن‌های خود را گرم کردند. کریم باقری که امروز به  تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آمده بود مورد استقبال اعضای کادرفنی تیم‌ ‌ملی قرار گرفت. کارلوس کی‌روش در اواسط تمرین امروز به سمت باقری رفت و ورودش را به تمرین تیم خوش آمد گفت‌.

در ادامه این دو به همراه افشین پیروانی عکس یادگاری گرفتند. امروز سه خبرنگار چینی هم به ورزشگاه آمده بودند تا تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را پوشش خبری بدهند. از همان ابتدای تمرین سه دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) به صورت اختصاصی تمرین کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir