صدرنشینی در ساحلی : ایران 3 (3)- روسیه 3 (1)
ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران با جنگندگی در یک بازی سخت مقابل روسیه، موفق شدند این تیم پُر افتخار را شکست دهند

فرار از برزیل با حسینیی دست‌طلایی

تیم ملی ایران که در گروه B جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی قرار گرفته بود در دو بازی ابتدایی خود توانست آمریکا را با نتیجه 6 بر 2 و مصر را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و با تفاضل گل کمتر نسبت به روسیه، قهرمان سه دوره این رقابت‌ها که همانند ایران برابر آمریکا و مصر به پیروزی رسیده بود در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.

شاگردان محمدحسین میرشمسی از ساعت 19:30 امشب در آخرین بازی گروهی برای تعیین صدرنشین گروه B مقابل روسیه قهرمان دو دوره جام جهانی قرار گرفتند و با وجود اینکه با گل‌های مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و فرید بلوک‌باشی با نتیجه 3 بر 2 پیش بودند در 55 ثانیه مانده به پایان مسابقه توسط الکسی ماکاروف دروازه‌شان را باز شده دیدند.

تساوی 3 بر 3 در پایان سه نیمه وقت معمول و 3 دقیقه وقت اضافه تغییر نکرد و سه توپ ایرانی‌ها هم به جای تور به تیرک خورد تا ضربات پنالتی مشخص کننده برنده این دیدار و صدرنشین گروه دوم باشد.

در ضربات پنالتی که به صورت تک به تک زده می‌شود سید علی ناظم، محمدعلی مختاری و محمد احمدزاده موفق به گلزنی شدند تا روسیه که از دو پنالتی اول یکی را از دست داده بود در شب درخشش پیمان حسینی دروازه‌بان ایران و قبول شکست 6 امتیاز بماند و پس از شاگردان میرشمسی که 7 امتیازی شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در گروه A جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات تیم برزیل با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین به جمع چهار تیم نهایی صعود کرد و پس از آن هائیتی با 6 امتیاز به نیمه نهایی رسید.

بازی‌های مرحله نیمه نهایی فردا جمعه برگزار می‌شود که تیم‌های برزیل و روسیه دو قدرت فوتبال ساحلی جهان مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم ملی ایران به مصاف هائیتی خواهد رفت.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com