گزارش تصویری از شوخی و خنده در اردوی تیم ملی
تمرینات تیم ملی در حالی در شهر سرمبان پیگیری می شود که نشاط و انگیزه دربین تک تک بازیکنان موج می زند به خصوص نسل جوانی که امید اول فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو هستند.

 

بچه های کی روش یکدل به سوی جام جهانی

 در آخرین تمرین تیم ملی نسل جدید فوتبال ایران که این روزها در فوتبال اروپا هم درخشش جالب توجهی از خود نشان می دهند مردان اول تمرین بودند از شوخی و خنده های شان گرفته تا انگیزه بالایی که در تمرینات تاکتیکی سر کلاس کی روش داشتند.از جمله این بازیکنان می توان به علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی، علی کریمی، پورعلی گنجی و ... اشاره کرد که در تمرین همه نگاه ها را به خود معطوف کرده بودند. از شوخی قبل از آغاز تمرین که نشان می داد همدلی در بین بازیکنان ایران موج می زند تا تلاش و سماجت عجیب این بازیکنان در تمرینات تاکتیکی که قابل توجه بود.

در صحنه ای از تمرین همین نسل جوان با توجه به نزدیکی که با هم داشتند شوخی جالب توجهی انجام داده و حسابی خنده را به لب اعضای تیم آوردند آن جا که علیرضا جهانبخش و عزت الهی نقش اصلی این شوخی را بازی کرده و حسابی بقیه بازیکنان را به وجد آوردند. صحنه ای که کی روش را نیز به وجد آورد تا این مربی از یکدلی و نزدیکی شاگردانش در اردو به خود ببالد.

جهانبخش، عزت الهی، کریمی، پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سردار آزمون و ... همگی جوانانی هستند که می توانند فوتبال ایران را برای سال ها در رده ملی بیمه کنند. بازیکنانی که حالا در همین سن جوانی حضور در فوتبال اروپا به عنوان لژیونرهای موفق ایران را نیز یدک می کشند تا با تجربه رقابت در این سطح از فوتبال روز دنیا فوتبالدوستان ایرانی را به کسب نتایج ایده آل در رده ملی امیدوارتر از همیشه کنند.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

منبع: ورزش سه