کار فوق العاده زیبای یک ایرانی در مالزی برای تیم ملی
یک ایرانی سه هزار بلیت بازی تیم های ملی فوتبال کشورمان و سوریه را خریداری کرد تا به صورت رایگان در اختیار هواداران تیم ملی در مالزی قرار گیرد.

یک ایرانی سه هزار بلیت بازی ایران و سوریه را رایگان توزیع می کند

 عامل ایرانی فروش بلیت بازی تیم ملی ایران و سوریه در مالزی که در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام می شود روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که یک ایرانی علاقه مند به فوتبال سه هزار بلیت این بازی را خریداری کرد تا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهد.وی گفت که این بلیت ها سه شنبه، قبل از بازی در اختیار هواداران تیم ملی کشورمان در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' در مالزی قرار می گیرد.

وی گفت این ایرانی که اکنون در امارات متحده عربی است، این تعداد بلیت مربوط به جایگاه عادی را که بهای هر بلیت 45 رینگیت (حدود 10 دلار) است، خریداری کرد تا بین هواداران تیم ملی توزیع شود.

تیم ملی فوتبال ایران فردا سه شنبه ساعت 20 به وقت محلی (15 و 30 دقیقه به وقت ایران) در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' مالزی مقابل سوریه قرار می گیرد.این پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با 10 امتیاز از 4 دیدار خود در صدر جدول گروه نخست مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم های ازبکستان با 9 و کره جنوبی با 7 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

منبع: ایرنا