کی‌روش: درباره امکانات حرف بزنم، جریمه می‌شوم
سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به شرایط میزبانی کشور مالزی انتقاد کرد.

 

نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه

 کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه در مقدماتی جام جهانی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات مطروحه بود.صحبت های زیادی دارم صحبت زیادی درباره لغو تمرین نمی توانم انجام دهم. اگر حرفی بزنم زمان کنفرانس بهم می ریزد. به این زمان اعتراض دارم؛ حرف هایی دارم که اگر بخواهم آنها را بیان کنم با جریمه از سوی کنفدراسیون آسیا مواجه می شوم اما اعتراضمان را به گوش مسئولان فیفا و AFC رساندیم. 30 سال تجربه ام می گویم که ما می دانستیم شرایط مالزی مناسب نیست اما افرادی با توجه به مسئولیت هایشان باید پاسخگو باشند. باید توضیح دهند که چرا بازی با سوریه را در این استادیوم تایید کردند. همینطور فدراسیون مالزی شرایط را مورد تایید قرار داد. من اگر حرفی بزنم جریمه می شوم.

حرف های من تاثیری ندارد تصمیماتی گرفته شده و خواهش می کنم دیگر از من درباره مالزی و رضایت سوری ها از بازی در مالزی نپرسید. الان نمی توانم در این باره صحبت کنم و حرف های من تاثیری نخواهد داشت. می خواهم فعالیتم تا بعد از جام جهانی ادامه داشته باشد و به همین خاطر ترجیح می دهم حرف خاصی نزنم تا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نشوم.

این شرایط به سود هیچ کس نیست از بعد فوتبالی باید بگویم بازی در این زمین نه به سود ایران است و نه سود سوریه. با این حال به خاطر احترام به سوری ها باید بگویم با تمام توان آمدیم تا نتیجه خوبی بگیریم. هرچند که بازی در این شرایط به سود هیچ کس نیست.

گل های اندک به خاطر فشردگی گروه است 4 گل زده در بازی های قبلی آمار بدی نیست. مطمئنا تعداد گلهای بیشتری باید به ثمر برسانیم اما اگر در هر بازی یک یا دو گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم، ما را راضی می کند. قبول کنیم که گروه سختی داریم و تیم ها نزدیک به هم پیش می روند. تعداد تساوی ها و گل های رد و بدل شده این موضوع را نشان می دهد. این برخلاف حرف عده ای است که می گفتند گروه ما از گروه دیگر آسان تر است. با این حال همه تیم ها نزدیک به هم و فشرده کار می کنند.

ایران رقیب داغ این گروه است تک تک بازی ها فشار خودش را دارد. این موضوع یک مسئولیت برای من به وجود می آورد؛ اینکه مقابل یک تیم خوب به نام سوریه قرار می گیریم. به این تیم احترام می‌گذاریم و با تمام توان به میدان می رویم. ایران رقیب داغ این گروه برای تیمهای دیگر است.

 

 

منبع: ورزش سه