جشن رسانه‌های سوری پس از تساوی مقابل ایران
 روزنامه الوطن سوریه پس از تساوی تیم ملی سوریه مقابل ایران این نتیجه را ارزشمند دانست و از عملکرد شاگردان الحکیم تمجید کرد. 

رسانه‌های سوری جشن گرفتند 

 تیم‌ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در پنجمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف سوریه رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.این دیدار به دلایل امنیتی در کشور سوریه برگزار نشد و به میزبانی مالزی بود. این دیدار در زیر بارش شدید باران برگزار شد و شرایط زمین بسیار بد بود.

رسانه‌های سوریه که پیش از این نتیجه تساوی را پیش بینی می‌کردند پس از این تساوی ابراز خوشحالی کرد و عملکرد شاگردان ایمن الحکیم را ستایش کردند.

روزنامه الوطن نوشت: تیم ملی کشورمان روز گذشته مقابل ایران تساوی بدون گل ارزشمندی را در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه کسب کرد. تیم ملی سوریه در این دیدار عملکرد خوبی را نسبت به بازی‌های گذشته از خود به نمایش گذاشت. خط دفاعی سوریه در مقابل خط حمله ایران مانند کوه ایستادگی کرد. مصدومیت احمد الصالح در دقیقه 21 تاثیری به بازی نداشت زیرا زاهر میدانی به خوبی توانست جای او را در مرکز خط دفاعی پوشش دهد.

این روزنامه سوری در ادامه به تمجید از العالمه، دروازه‌بان تیم ملی سوریه پرداخت که با خروج های به موقع مانع گلزنی ایران شد.

 

منبع فارس