پیروزی ملی پوشان فوتبال ایران برابر قطر و صدرنشینی مقتدرانه بازتاب بین المللی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رسانه های مختلف بین المللی با انتشار اخبار مربوط به برتری ایران برابر قطر از شانس بزرگ تیم کی روش برای حضور دوباره در جام جهانی گفتند.

 

سایت گل از افزایش امیدهای شیرهای ایرانی برای رسیدن به جام جهانی روسیه خبر داد و اعلام کرد که تیم بی شکست کی روش با استفاده از باخت شوکه کننده کره به چین فاصله اش در صدر جدول را بیشتر کرد و امید زیادی برای رسیدن به روسیه دارد.

 

خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد ایران با شکست قطر با گل مهاجم قهار خود(طارمی) جایگاه خود در صدر جدول گروه را مستحکم کند و امیدهای قطر برای رسیدن به روسیه را از بین ببرد. در این گزارش به مشاجره کی روش با فوساتی هم اشاره شده است ضمن اینکه تاکید شده ایران می تواند رویای چینی ها را نیز برای رسیدن به جام جهانی پایان دهد.

 

سایت شبکه ورزشی آر اسپورت روسیه در مورد این بازی نوشت: ایران در مسیر صعود به جام جهانی، قطر را هم شکست داد و به عنوان صدرنشین باید در دیدار بعدی میزبان چین باشد.

 

ESPN نیز گزارشی از بازی های هفته ششم انتخابی جام جهانی در آسیا منتشر کرد و در مورد بازی ایران و قطر نوشت: شاگردان کی روش می توانند با دو برد دیگر برای دومین بار پیاپی راهی جام جهانی شوند. آنها در 6 بازی اخیر گلی دریافت نکرده اند و مقتدرانه در صدر جدول گروه نخست قرار دارند.

 

منبع: جام نیوز