مهاجم تیم ملی ایران گفت: سرمربی تیم ملی شرایط را به خوبی می داند و کارش را به درستی انجام می دهد.

 رضا قوچان‌نژاد پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم توانسته باشیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم. یک بازی زیبا را برگزار کردیم و به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کردیم و یک گام دیگر برای رسیدن به جام جهانی برداشتیم.

 

وی در خصوص تیم ملی چین نیز گفت: فکر می کنم هدف آنها ابتدا کسب یک امتیاز بود و اگر توانستند به گل برسند که چنین مساله ای رخ نداد و ما از غفلت مدافعان این تیم استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.

 

قوچان نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: هر کسی که برای تیم ملی بازی می کند تمام توان خود را به کار می بندد تا تیم موفق باشد و به جام جهانی صعود کند و این مطرح نیست که چه کسی درون زمین است یا چه کسی روی نیمکت اما همه دلشان با تیم ملی است و حتی آنها که روی نیمکت نشسته اند تنها به موفقیت تیم کشورشان فکر می کنند.

 

قوچان نژاد در خصوص حضور پرشور هواداران نیز گفت: دست تک تک هواداران را می بوسم، انتظار چنین حضوری را نداشتم و فکر می کردم شاید ۳۰ تا ۴۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم که روز خوبی را در کنار هواداران خواهیم داشت و باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سه بازی آینده را نیز با موفقیت به پایان رسانده و بتوانیم یک صعود مقتدرانه به جام جهانی داشته باشیم.

 

منبع: مهر