ایران ۲ -الجزایر یک / اولین برد 97
تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از شکست مقابل تونس، موفق شد الجزایر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل الجزایر

ایران در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر رفت که از همان ابتدای سابقه توانست قدرت خود را به تیم حریف دیکته کند. تیم ملی تهاجمی شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه 11 به گل رسید. با سانتر جهانبخش، سردار در محوطه جریمه الجزایر پرش بلندی کرد و موفق شد با یک ضربه سر فوق العاده دروازه حریف را باز کند.

در ادامه الجزایر می توانست به تیم ملی گل بزند ولی درخشش علیرضا بیرانوند مانع این اتفاق شد. گلر قرمزها در این مسابقه هم عملکرد خوبی داشت. تیم ملی باز هم هجومی کار کرد و این بار روی درخشش حاج صفی و ضربه تمام کننده طارمی توانست گل دوم را به حریف خود بزند. در این صحنه احسان با تلاش و پافشاری توانست از چند بازیکن حریف رد شود و در ادامه به طارمی پاس دهد تا او هم گلر الجزایر را دریبل کند و گل دوم را بزند. مهدی پیش از پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما تیم ملی شروع خوبی نداشت و این الجزایر بود که با تغییر تاکتیکی و نفوذهای پی در پی از کناره ها قصد داشت دروازه تیم ملی را باز کند. سرانجام در دقیقه 56 بود که روی یک ارسال و اشتباه بیرانوند الجزایر یکی از گل های خورده را جواب داد و نزدیک بود دقایقی بعد گل تساوی را هم بزند. کی روش سریعا دست به تغییر زد. سردار آزمون را بیرون کشید و ابراهیمی را به زمین فرستاد تا انصاری فرد به نوک برود. تیم ملی تلاش کرد تا نتیجه را حفظ کند و این وسط یکی دو بار با حرکات خوب جهانبخش و دیگر بازیکنان روی دروازه حریف خطر خلق کرد.

در نهایت ایران موفق شد با همان نتیجه دو بر یک الجزایر را شکست دهد تا اولین برد خود را در سال 97 به دست بیاورد. کی روش در نیمه دوم این مسابقه چهره ای نگران داشت. ایران امشب نیمه اول عالی بازی کرد ولی در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir