تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر نفت تهران قهرمان نيم فصل ليگ برتر شد .

تابناک: یازدهم دوره مسابقات لیگ برتر که از 11 مرداد 90 آغاز شده بود امروز با قهرمانی تیم فوتبال استقلال با پيروزي برابر نفت تهران به اتمام رسید . استقلال قهرمانی خود را مدیون مدیریت صحیح ، گرفتن و جذب بازیکنان بزرگ در فصل نقل و انتقالات ، ظهور و درخشش قابل توجه جباری است و در مجموع عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشت وبا اقتدار قهرمان نیم فصل شد . جالب این که این تیم در رقابتهای جام حذفی هم بخست نخست بازیهاست . البته تنها نگرانی آبی پوشان کمبود بودجه است و این قضیه شاید در اینده برای این تیم تاثیر منفی داشته باشد .



به گزارش «تابناک»، درضمن نباید از تیم سپاهان غافل ماند . این تیم بعد از حضور کرانچار روند مثبتی داشت و تا رتبه دوم بالا امد . همچنین تیم نفت تهران وصبای قم کارنامه قابل قبولی داشتند و روند رو به رشد خود را تا نیم فصل حفظ نمودند .


ليگ يازدهم و بهترين موقعيت براي تيم تراكتور

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که چهارمين سال حضور خود در ليگ برتر را تجربه مي کند با قرار گرفتن در مسير ترقي و حضوري مقتدارنه در ليگ يازدهم، بهترين وضعيت ممکن را در اين فصل در اختيار دارد. اين تيم پس از حضور در ليگ هشتم و کسب نتايج قابل قبول براي تيمي که هفت سال از سطح اول فوتبال ايران دور بود، به عنوان نماد ورزشي آذربايجان، در بين علاقمندان ورزش و فوتبال و حتي مسئولين مطرح شد و سطح توقع و انتظارات از اين تيم روز به روز بيشتر شد. افزون بر این که در راس مربیگری این تیم قلعه نوعی پرافتخارترین مربی لیگ برتر قرار دارد .


اولین برد و اولین باخت استقلال  در لیگ یازدهم
تیم استقلال در هفته دوم با برد تیم مس در کرمان به اولین پیروزی خود رسید . و با اینکه در پایان هفته ششم لیگ برتر تیم بدون شکستی در جدول وجود ندشت.
در پایان هفته ششم لیگ برتر دو خط تیره باقی مانده در ستون باخت ها در جدول لیگ برتر نیز پاک شد و استقلال و ملوان اولین شکست خود در لیگ یازدهم را تجربه کردند. استقلال که با یک تساوی و 4 برد در صدر جدول بود، اولین شکست خانگی اش را مقابل تراکتورسازی تجربه کرد.
 
نتایج  کامل بازی های استقلال  نيم فصل ليگ برتر
 
سپاهان 1– استقلال 1
استقلال 1 – داماش گیلان 0
مس کرمان 1 – استقلال 2
استقلال 2 – فجر سپاسی شیراز 0
فولاد خوزستان 1 – استقلال 4
استقلال 2– تراکتورسازی تبریز 3
پرسپولیس 0 – استقلال 2
استقلال 1 – سایپا 0
ملوان بندر انزلی 4 – استقلال 2
استقلال 1– راه‌آهن 1
ذوب‌ آهن 0 – استقلال 2
استقلال 1 – مس سرچشمه 0
صبای قم 1 – استقلال 1
استقلال 3 – شاهین بوشهر 2
شهرداری تبریز1 – استقلال 2
استقلال 1- صنعت نفت آبادان 2
نفت تهران 0 – استقلال 2

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir

مطالب داغ ورزشی:
گزارش ویژه:بهترین مربی ملی دنیا کیست؟
تصاویر/ لحظاتی ناب از دنیای ورزش
تصاویر دیدنی از آتش بازی شاگردان کی روش در حضور 80 هزار تماشاگر
استقلال بهترين تيم حال حاضر در ايران است!
10 بردپرگل ايران درتاريخ مقدماتی جام جهانی