نیکخواه بهرامی گفت: از همین‌ جا باید اعلام کنم که من دیگر لایق حضور در تیم ملی نیستم و برای تیم ملی در مسابقات غرب آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

مشرق: محمد صمد نیکخواه بهرامی مثل بازی رفت در متن حواشی بازی مهرام با همیاری زنجان بود. او معقتد بود داروان خطاهای روی او را نگرفته اند و همین باعث عصبانیت و اعتراض شدید او شد.

فورارد مهرام بعد از پایان بازی در کنار خبرنگار فاطر و قبل از اینکه سوالات شروع شود، خودش صحبت کرد و اظهار داشت: به نظرم بدترین و آبرو بر ترین روز داوری ایران بود. واقعا من از امیرحسین صفرزاده که داور بین المللی هست انتظار نداشتم که چهار هزار تماشاچی رویش تأثیر بگذارد. این برد را هم به زنجان تبریک می گویم و هم به ساکت. بالاخره می خواستند جو فوتبالی را وارد بسکتبال کنند که موفق شدند. در روزهای اخیر مدام راجع به مربی ما مصاحبه کردند.

مهرام در این بازی از نظر فنی خوب نبود. نیکخواه نیز این مسئله را پذیرفت و گفت: البته ما خیلی خوب بازی نکردیم اما در این شرایط نمی شود بسکتبال بازی کرد. من همیشه در مصاحبه هایم گفته ام که داوران ما با شرف و با انصاف هستند اما من به آقای لارودی (ناظر بازی) هم گفتم هر آدم عاقلی با این داوری که من دیدم، شک می کند. الان من دارم فکر می کنم که بعضی هایشان پاک نیستند، البته خیلی هایشان هستند اما بعضی هایشان نیستند. من اگر ناظر این بازی بودم شک می کردم.

نیکخواه با اشاره به اینکه داوران خطاهای زیادی را روی او و بازیکنان مهرام را نگرفته اند تصریح کرد ما ۲۵ دقیقه بازی کردیم اما همه خطاها را به سود آن طرف زدند، یعنی بازیکنهای زنجان خطا نمی کنند؟ بازیکن خارجی آنها روی من خطا کرده بعد آمده چشمک می زند، می خندد. دستم را زخمی کرده اند اما داور می گوید شاید برای دو حمله قبل باشد. سرپرست فولاد ماهان می گوید داور خارجی بیاوریم، به نظر من نظر خیلی خوبی است. باشگاه چند میلیارد خرج می کند، نباید اینطور مسخره شود و آبرو و حیثیتش برود. این داوری که در لیگ ایران می کنند، خنده دار است. داوران قزاقستانی که در آسیا ما مدام می گوییم بد هستند، بعضی وقتها خیلی بهتر و با شرف تر هستند. وقتی تماشاچی داد می زند و فحاشی می کند داور نباید بترسد و سوتش را بخورد.

نیکخواه در این مصاحبه به ناگهان اعلام کرد که دیگر نمی خواهد در لیگ ایران بازی کند و افزود: من دیگر نمی خواهم در ایران بازی کنم. من به مسئولین مهرام گفتم از همین الان به بعد تیمتان را از لیگ بکشید بیرون، من هم بقیه قراردادم را نمی خواهم. آن طرف من را با مشت می زنند اما داور و ناظر می گویند اعتراض نکن، چیزی نگو. چقدر؟ من به آقای صمد زاده گفتم تا اینجای لیگ هرچقدر گرفته ام، گرفته ام؛ باقی قراردادم را نمی خواهم و دیگر در لیگ بازی نمی کنم. بالاخره یک جایی برای من پیدا می شود که بازی کنم.

نیکخواه روز قبل گفته بود که دیگر برای تیم ملی هم بازی نمی کند و در این مصاحبه گفت: از همین‌ جا باید اعلام کنم که من دیگر لایق حضور در تیم ملی نیستم و برای تیم ملی در مسابقات غرب آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. مگر داوران ما نمی‌گویند که صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی زیاد در بازی غر می‌زنند؟ من از آنها خواهش می‌کنم که به فدراسیون نامه بنویسند و بگویند این بازیکنان عملکردشان ضعیف است و می‌خواهند نمایش ضعیف خود را با غر زدن به داور جبران کنند و بگویند که حقشان در تیم ملی نیست. آنوقت ما هم به عنوان یک بازیکن معمولی در زمین حاضر می‌شویم و فشار کمتری تحمل می‌کنیم. در آن صورت داوران خطاهایی که روی ما می‌شود را شاید اعلام کنند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mashreghnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
افراد مشهور طرفدار کدام تیم فوتبال هستند/تصاویر
ایمون زاید در کنار همسرش/ آقای گل تلفنی مجوز جدایی اش را گرفت+عکس
لیست گران قیمت‌ترین بازیکنان آسیا؛ ایران و یک دست اسلحه+تصاویر
زاید: امیدوارم با بازگشت به پرسپولیس دوباره مرد دربی‌ها شوم