سرمربی تیم پرسپولیس گفت:پزشکان می گویند کریمی به دربی می رسد اما وضعیت مهدوی کیا مبهم است.

اوج نیوز:یحیی گل محمدی با حضور در برنامه ورزش از شبکه دو سیما ابتدا درباره گلی که در بازی پایانی مقدماتی جام جهانی 2002 در ورزشگاه آزادی به ایرلند زد اظهار داشت:ما در آن لحظه فرصتی برای جبران گل عقب افتاده نداشتیم .در واقع  نیاز به دو گل داشتیم که فقط توانستیم یکی از آنها را جبران کنیم.ما آن سال خیلی زجر کشیدیم.اردوهای مختلفی داشتیم.فدراسیون تدارکات زیادی انجام داده بود تا به جام جهانی برویم اما اتفاقات زیادی افتاد که نرویم.فکر می کنم جز گریه کار دیگری نمی شد انجام داد.

 

وی درباره گل های دیگر خود به مکزیک در جام جهانی 2006 آلمان و گلی که در سال 82 با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد و اینکه کدامیک از این گل ها را بیشتر دوست دارد گفت:گل زدن در جام جهانی مزه دیگری دارد.اینکه جلوی چشم میلیاردها بیینده گل بزنی حس عجیبی  دارد.باوم نمی شد که این گل را زدم.البته دربی هم حساسیت خاص خودش را دارد.گلی که به استقلال زدم،گل شماره 100 دربی بود و در خاطرات باقی ماند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خود در پرسپولیس و اینکه چه کرد که این تیم با هدایت او متحول شد اظهار داشت:این ها همه لطف خدا بود.پس از تغییرات، مدیریت باشگاه خیلی به من کمک کرد.از اعضا کمیته فنی تا هیات مدیره خیلی خوب از من حمایت کردند.این بازیکنان همان بازیکنان نیم فصل اول بودند اما خوب تمرین نکردند.نمی دانم چه بهانه هایی می شود آورد.ژوزه مربی خوب و کارنامه داری بود .یک سری بدشانسی آورد.یک سری هم مشکلات داوری بود.ما سعی کردیم پس از تغییرات خوب تمرین کنیم.این اراده و خواست بچه ها بود.چه در فاز دفاعی و چه تهاجمی بازیکنان احساس مسولیت زیادی می کنند.چیزی که خیلی مهم بود و باعث افتخار من بود حمایت همه جانبه طرفداران بود.

 

وی با تمجید از هواداران پرسپولیس افزود:تیم در رده 12 بود اما طرفداران تیمشان را رها نکردند.طبق آماری که وجود دارد،پرسپولیس همین امسال در همین شرایط هم پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر بود.ما هم در خدمت تیم هستیم.بچه ها هم از جانشان مایه می گذارند.روز و شبشان را برای تیم می گذارند.فقط همین اتفاق افتاده است و اتفاق دیگری نیفتاد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بحث ارتباط میان ژوزه و بازیکنان پرسپولیس و اینکه سرخپوشان در زمان سرمربی پرتغالی با تمام وجود بازی نمی کردند اما با حضور وی با توان کامل در خدمت تیم هستند گفت:واقعیت این نیست.من این مساله را تایید نمی کنم.بچه ها ،بچه های باغیرت و باشرفی هستند.من سه ماه قبل از اینکه سرمربی شوم کنار تیم بودم.شاید ارتباط کم رنگ بود.این را کتمان نمی کنم اما بچه ها آنچه را داشتند در نیم فصل نخست گذاشتند.همانطور که گفتم بچه ها خوب تمرین نمی کردند.آن زمان با سه مدافع بازی می کردند که بچه ها زیاد دوست نداشتند.در خط میانی مشکل داشتیم.با حضور حقیقی خیلی به پرسپولیس کمک شد.میثم نقی زاده خیلی تلاش کرد اما هارمونی در خط میانی وجود نداشت.غیبت کریمی هم تاثیرگذار بود.وقتی برگشت کمک کرد.

 

وی درباره شایعه اخراج محمد قاضی به دلیل اینکه پس از بازی مقابل داماش با گل محمدی خداحافظی نکرده است گفت:این خبر صحت ندارد.همه بچه ها پس از بازی بدون خداحافظی رفتند.

 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود قاضی به دلیل عدم همراهی  با اتوبوس تیم پس از بازی با داماش اخراج می شود گفت :اینطور نیست .اجباری نیست که بچه ها با اتوبوس بیایند.برخی از آنها با دوستانشان می روند.قاضی نیاز به بازی دوستانه دارد تا آرام آرام شروع کند.او یکی ازبهترین های ایران است.

 

وی درباره وضعیت علی کریمی و مهدی مهدوی کیا اظهار داشت:این دو مصدوم شدند و این مساله نگرانی به وجود آورده است.پزشکان می گویند کریمی به احتمال زیاد به دربی می رسد اما مهدوی کیا یک مقداری مبهم است.هم آشیل و هم قوزک پا درد دارد.امیدوارم هر دو برسند.

 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره برنامه ریزی اش برای دربی گفت:بردن در این مسابقه می تواند خیلی برای ما خوب باشد و اعتماد به نفسی که می خواهیم را برمی گرداند.من دوست دارم تیمم همیشه هجومی بازی کند و این فلسفه خودم هست.دربی حساسیت های خاص خودش را دارد و شاید برای مربیان نباختن اصل باشد اما ما به صورت هجومی بازی می کنیم.

 

وی درباره آمار امیر قلعه نوعی مقابل پرسپولیس که باختی در کارنامه اش وجود ندارد گفت:دربی غیرقابل پیش بینی است چه با مربی نباخته و چه مربی که باخته است.استقلال تیم قابل احترامی است.بازی سختی داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا اول بازی خوب و پس از آن برد را کسب کنیم.قلعه نوعی هم بزرگ ماست و برای او احترام زیادی قائل هستم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی و اینکه چه می کند که توان روحی تیمش را بالا ببرد بیان کرد:ما برگ برنده مان روحیه خوبی است که در تیم وجود دارد.روحیه خوب و همدلی که داریم مهم است.بچه ها به خودباوری رسیدند.من این روحیه را خیلی خوب می دانم.من این برگ برنده را دارم و امیدوارم بتوانم خوب از آن استفاده کنم.

 

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت :نتیجه بازی را نمی شود پیش بینی کرد.احساسم این  است که پرسپولیس این بازی را ببرد.فکر می کنم دو بر صفر می بریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره انتقادات برخی پیشکسوتان این تیم از خود گفت :یکی ،دو نفر بیشتر این حرفها را نمی زنند.در سوی مقابل پیروانی،پنجعلی،عربشاهی حمایت می کنند.علی پروین هم پشت ماست.پس از هر بازی تماس داریم و از نظراتشان استفاده می کنیم.انتقاد اگر سازنده باشد با جان و دل می خرم اما اکثرا جنبه تخریبی دارد.با این وجود نمی خواهم زیاد به این مساله ورود کنم چون ممکن است حرفی را بزنم که بعدا نتوانم با دوستانم روبرو شوم.

 

وی درباره اینکه آیا ترکیب تیم را خودش انتخاب می کند گفت :ترکیب را خودم انتخاب می کنم و مستقل هستم.این روال کار است.در تمام دنیا هم همین است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره  تعطیلی لیگ برتر به خاطر تیم ملی بیان کرد:طبعا لیگ پویا و لیگ قوی تیم ملی خوب را می سازد.هر چقدر تعطیلات کمتر باشد،بازیکن روی فرم می آید.من شخصا از این تعطیلات راضی نیستم.به دلیل این وقفه،نتوانستیم نتایج خوبی در تیم ملی بگیریم.

 

وی درباره جدایی جواد کاظمیان در نیم فصل از پرسپولیس گفت:جواد دوست صمیمی من است.15 سال است دوست صمیمی هستیم.دنیای فوتبال است.من باید جوابگو باشم و تعارف ندارم.اگر فنی به درد من می خورد،نگه می دارم.البته نمی گویم به دلیل فنی نخواستم.ما تعادل ایجاد کردیم.اگر دلخوری دارد از او عذرخواهی می کنم.فوتبال است و نمی شود با آن مقابله کرد.

 

گل محمدی در پایان گفت :باید از رویانیان تشکر کنم هم از طرف بازیکنان و هم هواداران.ایشان کارهایی کردند که در این مدت سابقه نداشته است.امیدوارم بیشتر در کنار هم باشیم.







گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:owjnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
ولاسکو: با شرایط کروش، من هم نمی‌توانستم والیبال را متحول کنم/ اینجا همه چیز خوب است، غیر از بازی‌های دوستانه
ثروتمندترین ورزشکار جهان معرفي شد
قلعه نویی مجیدی را از تهران بیرون نبرد/ تمرینات فشرده شماره ۷ برای دربی
پرسپولیس یک - داماش صفر / نیکبختی سرخپوشان در آستانه دربی