ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورت گلزنی در بازی امشب تیمش مقابل اوساسونا رکورد دیگری را به نام خود ثبت خواهد کرد.

جام نیوز:لیونل مسی پس از تمرینات طبیعی و غلبه بر مشکلات عضلانی که داشت، اکنون برای شکستن رکورد دیگری این بار در بازی با اوساسونا آماده است. همه می‌دانند که هیچ‌چیز بیشتر از رقابت به ستاره آرژانتینی بارسلونا انگیزه نمی‌دهد.


اگر وی بتواند در بازی امشب گلزنی کند؛ در یازده مسابقه پیاپی در لیگ گلزنی کرده و رکورد رونالدو و ماریانو مارتین را که در 10 بازی پیاپی لیگ گل زده‌اند را خواهد شکست؛ کاری که خودش هم در فصل گذشته انجام داد و در 10 بازی تیمش از هفته بیست و چهارم تا سی‌و‌چهارم در لالیگا موفق به گلزنی شد.


نوار گلزنی وی از یازده نوامبر سال گذشته میلادی در مایورکا آغاز شد و مقابل ساراگوسا، لوانته، بیلبائو، بتیس، اتلتیکو مادرید، وایادولید، اسپانیول، مالاگا و رئال سوسیه‌داد ادامه یافت. او در این یازده بازی‌ 16 گل زده که 2 گل کمتر از رکورد فصل گذشته‌اش است؛ هرچند مسی تاکنون در مسابقات این فصل لالیگا 28 گل به نام خود ثبت کرده است.


مسی تنها 3 گل با به ثمر رساندن 200 گل در رقابت‌های لالیگا فاصله دارد. تنها 7 بازیکن در تاریخ برگزاری لالیگا موفق شده‌اند این تعداد گل را در کارنامه خود ثبت کنند و این در حالی است که مسی تنها 25 سال سن دارد.


اوساسونا حریفی است که مسی رکورد خوبی در گلزنی مقابل این تیم دارد و تاکنون در 12 بازی تیمش مقابل آنها 10 گل به ثمر رسانده است.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
جادوگر پا در جای پای خود می‌گذارد؟/ فوتبال ایران در انتظار پنجمین افتخار
دوست دارم شماره 7 استقلال را بپوشم
هر کسی در استقلال نباشد پدر این تیم را در می‌آورد/ اینجا ارث پدری نیست
رویانیان: با وجود مصدومیت طالب لو را می خواستم ؛ دو هافبک دیگر جذب می کنیم