تیم دسته دومی آینتراخت برانشوایک که دانیل داوری،بازیکن ایرانی تبار را به عنوان دروازه بان اول در خدمت دارد،بعد از 28 سال بار دیگر به بوندس لیگایک صعود کرد.

 

یاران دانیل داوری روز جمعه در هفته سی و یکم مسابقات و سه هفته مانده با پایان رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های آلمان،با پیروزی 1 بر صفر مقابل تیم اینگول اشتات در وقت های اضافه، با کسب 65 امتیاز بعد از هرتابرلین به عنوان تیم دوم به صورت مستقیم به بوندس لیگا صعود کردند.
براساس این گزارش صدها نفر از طرفداران تیم دسته دومی برانشوایک که از بنیانگذاران بوندس لیگا به شمار می رود بعد از صعود دوباره تیم محبوب خود به دسته اول، با حضور در خیابانهای شهر به جشن و شادی پرداختند.
ˈتورستن لیبرکنشتˈسرمربی برانشوایک بعد از قطعی شدن صعود تیمش به بوندس لیگا،گفت: رویای بزرگ بازیکنان تیم ما به تحقق پیوست و امروز برای ما یک روز باور نکردنی است.
سرمربی برانشوایک همچنین با پایان دادن به شایعات و گمانه زنی های مطبوعات ورزشی مبنی بر استخدام دروازه بان جدید برای تیمش با هدف حضور قویتر در رقابت های بوندس لیگا،از عملکرد دانیل داوری، تمجید کرد.
لیبرکنشت،تاکید کرد: تیم ما با داشتن داوری و ماریان پتکوویچ، از دو دروازه بان عالی برخوردار است،نیازی به بازیکن جدید در این پست نداریم و هیچ دروازه بان دیگری به تیم ما ملحق نخواهد شد.
وی با ابراز تعجب از اسامی مطرح شده به عنوان دروازه بان جدید برای تیمش،گفت: کسانی درمورد مسائل مربوط به بازیکنان تیم اظهار نظر می کنند که برای من عجیب است.
سرمربی برانشوایک خاطرنشان کرد: ما حتی به دروازه بان جدید فکر هم نمی کنیم و اینکه چه کسی در فصل آینده شماره یک تیم خواهد بود فقط به دو دروازه بان فعلی تیم مربوط است.

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
رکوردشکنی مهاجم استقلال در رقابت های آسیایی
پرسپولیسی شدنم شایعه است ؛ هنوز رویانیان تماس نگرفته
عکس/به لطف دولت چمن آزادی کچل شد!
فتح‌الله‌زاده: شواین اشتایگر را قرضی می‌گیریم / هیچ کسی حق ندارد از نامهربانی‌ها بگوید، الان وقت جشن گرفتن است