آندو، حاج صفی، غریبی، دقیقی، افشین و امید ابراهیمی در رادار استقلال قرار گرفتند.

آندو، حاج صفی، غریبی، دقیقی، افشین و امید ابراهیمی در رادار استقلال قرار گرفتند

با وجود اینکه امیر قلعه نویی بعد از بازی با الریان از احتمال جدایی اش در فصل آینده خبر داد، گفته می شود او برای فصل بعد به علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال لیست داده است.

قلعه نویی بعد از بازی با الریان و زمانی که صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد، اعلام کرد که فصل بعد کسی سرمربی استقلال شود که بتواند این تیم را به اهدافش برساند.

او در شرایطی این صحبت ها را با یک خبرنگار قطری کرد که استقلال قهرمانی اش در لیگ تقریبا قطعی شده وبا صعودت به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را سپری می کند. حالا انتشار این خبر می تواند خوشحالی هواداران استقلال را خیلی زود تمام کند.

او در حرف هایش از رفتار هواداران استقلال انتقاد کرده و یکی از دلایلی که احتمال دارد قراردادش را تمدید نکند را همین مساله عنوان کرده است.

تماشاگران در بازی با الهلال از اینکه قلعه نویی، فرهاد مجیدی را در ترکیب اصلی قرار نداد به او انتقاد کردند و همین مساله باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است. او حالا این مساله را بهانه کرده تا فصل بعد از استقلال برود.

این صحبت هایی است که قلعه نویی روز گذشته در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم هم به صورت تلویحی آن را تکرار کرد. با اینحال گفته می شود اگر باشگاه استقلال خواسته های او را فراهم کند، فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند.

بزرگترین چشم انداز قلعه نویی موفقیت در آسیا است و به همین دلیل هم بعید است به این راحتی حاضر شود از نیمکت استقلال جدا شود.

گفته می شود اولین شرط قلعه نویی برای ماندن در استقلال این است که پیش از شروع فصل بودجه این تیم مشخص شود تا آبی ها در راه قهرمانی مثل این فصل با مشکلات مالی روبرو نشوند اما او لیستی هم به علی فتح الله زاده داده و از او خواسته برای فصل بعد با آنها مذاکره کند.

آرش افشین، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، میلاد غریبی و سعید دقیقی اصلی ترین نفراتی هستند که گفته می شود قلعه نویی از باشگاه خواسته برای فصل بعد آنها را به جمع آبی های تهرانی اضافه کند.

شنیده می شود قلعه نویی از فتح الله زاده خواسته که اگر نتوانست آندو را به خدمت بگیرد، با امید ابراهیمی، هافبک جوان سپاهان مذاکره کند تا خط هافبک استقلال برای فصل بعد تقویت شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
من و فردوسی‌‌پور بی‌جنبه نیستیم، به تیکه‌های او عادت دارم!
عکس/ رونمایی از لباس جدید بارسلونا
کاریکاتور: راجرز و اجازه دردسرسازی به سوارس
آقای گل لیگ برتر: مشکلات مالی ملوان زیاد است ؛ پایان فصل تصمیم می گیرم