کوروش باقری
پزشک معالج کوروش باقری با بیان این که سرمربی تیم ملی بعد از ایست قلبی 40 دقیقه‌ای به زندگی بازگشته گفت: تنش برای باقری مضر است و نباید به مربیگری ادامه دهد.
دکتر برزی درباره وضعیت سلامتی کوروش باقری که صبح امروز (دوشنبه) بر اثر سکته قلبی در بیمارستان پیامبر تهران بستری شده است، توضیح داد: کوروش باقری 40 دقیقه‌ قلب نداشت! پرسنل و پزشکان بیمارستان از وضعیت او شوکه شدند، چون هوشیاری را دوباره به دست آورده و ما توانستیم دستگاه تنفسی مصنوعی را از او جدا کنیم.

وی افزود: باقری هوشیاری‌اش را به دست آورده است و کسانی که با او صحبت می‌کنند را می‌شناسد، اما بهتر است کماکان در ICU بماند. به هر حال او 40 دقیقه‌ ایست قلبی کرده بود و الان که هوشیاری‌اش را به دست آورده همه خوشحالند و این واقعا غیر قابل باور است.

پزشک معالج سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه حضور او در تیم ملی را به صلاح می‌داند یا نه؟ تاکید کرد: تنش برای باقری به هیچ وجه خوب نیست. ضمن این که سکته قلبی در خانواده او وجود داشته و مادرش متاسفانه با سکته قلبی از دنیا رفته است، وقتی یک نفر چنین شرایطی داشته باشد و در کنارش استرس و تنش را هم تجربه کند بسیار خطرناک خواهد بود.

دکتر برزی افزود: ما که فقط بیننده‌ایم و عضو تیم ملی نیستیم، اما با دیدن بازی‌ها استرس داریم، چه برسد به سرمربی تیم. اگر برادرم چنین وضعیتی داشته باشد، توصیه نمی‌کنم حتی سرمربیگری را ادامه دهد و به دنبال تیم به مسابقات اعزام شود. باقری اگر برای جان خودش ارزش قائل است، نباید به کارش در تیم ملی ادامه دهد. همین که سلامتی‌اش را دوباره به دست آورده با کمک خدا بوده و باید شاکر باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
کوروش باقری دچار ایست قلبی شد
اولین مدال طلای کاروان ایران توسط افسانه
پای جکی چان هم به ووشو باز شد!
چهارمی ایران با طلاهای نعمت‌پور و علی‌اکبری
پیروزی لاس‌پالماس با پاس گل شجاعی