کوروش باقری
مسئول مراقبت‌های ویژه بیمارستان "پیامبر" حال عمومی کوروش باقری ، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری را مناسب توصیف کرد.
دکتر برزی در رابطه با آخرین وضعیت کوروش باقری که از دیروز به دلیل سکته و ایست قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان "پیامبر" بستری شده است، گفت: خدا را شکر امروز صبح که بالای سر او حاضر شدم، وضعیت خوبی داشت و تا این لحظه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی از آنژیوگرافی بر روی کوروش باقری در شب گذشته خبر داد و گفت: عصر دیروز (دوشنبه) باقری کمی احساس درد در قفسه سینه و تنگی نفس داشت که پس از انجام معاینات لازم و تشخیص پزشکان برای آگاهی از این که آیا رگ‌های قلب وی گرفته است و این که کدام یک از رگ‌ها دچار انسداد شده است به بخش آنژیوگرافی منتقل شد و پس از آزمایشات لازم یکی از رگ‌های او دچار انسداد شده بود که با اقدامات پزشکی صورت گرفته این مشکل برطرف شد و در ساعت حدود 10 شب مجددا آقای باقری به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

دکتر برزی ادامه داد: از ساعت 10 شب به بعد و تا این لحظه حال عمومی آقای باقری خوب بوده و مشکلی ندارد.

مسئول مراقبت‌های ویژه بیمارستان "پیامبر" با تاکید بر این که ادامه مربیگری را برای کوروش باقری توصیه نمی‌کند، گفت: دیروز بنده به همراه همسر آقای باقری با او در این رابطه صحبت کردیم و به عنوان یک برادر به آقای باقری توصیه کردم با توجه به استرس‌ها و فشارهایی که کار مربیگری دارد ادامه این کار برای او به صلاح نیست و با توجه به این که سابقه این بیماری در خانواده َآقای باقری وجود دارد ایشان باید شدیدا مراقب خودشان باشند و از هر گونه فشار و استرس دوری کنند.

دکتر برزی در پاسخ به این سوال که کوروش باقری تا چه زمانی باید در بیمارستان بستری باشد؟ گفت: قطعا وی امروز و فردا در بخش مراقبت‌های ویژه خواهد بود و فردا پس از معاینات لازم تصمیم گرفته خواهد شد و اگر روند درمان ایشان به همین شکل باشد او حتی می‌تواند به خانه برگردد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
کوروش باقری به زندگی بازگشت
دایی مدارکش علیه قهرمانی را رو کرد
داوری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد
90 تحت تاثیر قضاوت قهرمانی
کاریکاتور: دربی منچستر، اسبِ پیگرینی و خرِ مویس