پخش زنده والیبال
مسابقه مرحله یک هشتم بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کره جنوبی از سری مسابقات هفدهمین جام قهرمانی والیبال ملت‌های آسیا فردا - چهارشنبه - ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بهزاد کاویانی - تهیه کننده برنامه «توپ و تور» - از جابه جایی زمان برگزاری مسابقات خبر داده و درباره وضعیت میزبانی کشور امارات بیان کرد: متاسفانه اماراتی ها در این سری از مسابقات میزبانی ضعیفی دارند. برای مثال شب گذشته اعلام کردند مسابقه ایران و عراق که قرار بود امروز ساعت 15.30 برگزار شود به ساعت 11.30 تغییر یافته است. ما به دنبال این تغییر هماهنگی‌های لازم را با شبکه برای جا به جایی کنداکتور پخش انجام دادیم تا این که امروز آقای محتشمی، گزارشگر و کارشناس اعزام شده به محل برگزاری مسابقات در آغاز مسابقه اعلام کرد هیچ دوربینی برای پوشش زنده بازی تصویربرداری نمی‌کند. در حالی که این کشور متناسب با تعهدات خود و خرید مسابقات توسط ایران موظف به پوشش زنده و تصویری تمامی مسابقات است.

وی در همین رابطه به سایر ناهماهنگی‌ها در زمینه برگزاری مسابقات اشاره کرده و ادامه داد: همچنین بازی فردای تیم ملی والیبال ایران در برابر کره جنوبی که قرار بود ساعت 18 برگزار شود به ساعت 13.30 تغییر یافت؛ ضمن این که قاعده این بازی ها این است که تیم قهرمان دوره قبل باید در گروه B سرگروه باشد، اما اماراتی ها از وضعیت میزبانی خود سوء استفاده کردند و تیم ما را سرگروه تیم C قرار دادند که این مساله باعث شد تا به مصاف کره جنوبی برویم. این اتفاقات در حالی است که تیم های هم گروه و حریفان مسابقات مطرح قاره ای و بین المللی برای سال 2014 از اکنون مشخص شده اند.

بر اساس این گزارش، دیدار تیمهای ایران - کره جنوبی به صورت مستقیم از رادیو ورزش هم پخش خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
برد والیبال ایران مقابل عراق
کمک علی کریمی به دانش آموزان تهیدست
بازگشت عابدازده از آمریکا
جباری به الاهلی قطر پیوست
هر آنچه در برنامه 90 گذشت