من امروز به خاطر زحماتی که سالها در این فوتبال کشیده ام تاسف می خورم و واقعا ابراز پشیمانی می کنم.

 

به گزارش ایسکانیوز دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حال و روز فدراسیون فوتبال اسفناک است و باید به حال آن گریه کرد.

ناصر حجازی  افزود: در حالی که می بایست برای اخذ مدرک مربیگری آ آسیا اقدام کنم اما فدراسیون فوتبال در یک اقدام مضحک از من برای گذراندن و حضور در این دوره مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان خواسته است و این حرکت فدراسیون تاسف بار است و معتقدم که به حال آن باید گریه کرد.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا مربیان و متخصصان فوتبال هر کشوری بدون هیچگونه دغدغه ای برای افزایش سطح علمی خود اقدام می کنند و حتی در طول مدت دوره های آموزشی حقوق می گیرند اما ظاهرا در فوتبال ما عکس این قضیه صادق است و مربیان برای رسیدن به درجه های بالاتر باید از جیب های خودشان خرج کنند.

حجازی با تاکید بر اینکه افزایش سطح علمی مربیان پیشرفت فوتبال هر کشوری را به دنبال خواهد داشت گفت: واقعا نمی دانم آقایان چه تفکری دارند که با این چنین اقداماتی می خواهند فوتبال ما را همیشه در یک سطح نگه دارند.

وی ادامه داد:فدراسیون باید امثال ناصر حجازی را با سلام و صلوات از درب فدراسیون بگذراند نه اینکه با سنگ اندازی مانع از رشد علمی آنها شود. من امروز به خاطر زحماتی که سالها در این فوتبال کشیده ام تاسف می خورم و واقعا ابراز پشیمانی می کنم.

سرمربی اسبق تیم استقلال تهران ضمن انتقاد دوباره از مسئولان فدراسیون فوتبال به ایسکانیوز گفت: هر روزه از شبکه های مختلف دوبی برای تفسیر بازی های فوتبال به من زنگ می زنند و علاوه بر تقبل تمامی خرج خودم و خانواده ام مبلغی را نیز به حسابم واریز می کنند اما در مقابل باید از سوی فدراسیون وطنی این چنین برخورد های خجالت آوری را ببینیم.

حجازی در ادامه با اشاره به اینکه مدیر فنی ابومسلم مشهد نیست خاطر نشان ساخت: من مدیر فنی این تیم نیستم و فقط با توجه به علاقه قلبی که به شخص بنی اسد داشتم قرار شد که هفته ای یک بار به این تیم سر بزنم.

وی در خصوص دلیل جدایی امیرحسین پیروانی از ابومسلم خاطر نشان ساخت: پیروانی واقعا با نیت کمک به ابومسلم آمد اما وقتی که دید وضعیت این تیم آنچنان مساعد نیست تصمیم به جدایی گرفت و من نیز مانع نشدم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه با اشاره به روند این تیم گفت: البته موفقیت استقلال در این فصل قابل پیش بینی بود چراکه مسئولان این تیم بهترین مهره های تیم های دیگر را دور هم جمع کرده و باید هم نتیجه بگیرند!.

وی سهم فتح ا.. زاده را در موفقیت استقلال بیشتر از هر کسی دانست و به ایسکانیوز گفت: مطمئنا زحمات فتح ا.. زاده در موفقیت استقلال غیر قابل انکار است چراکه وی در ابتدای فصل با تلاش زیاد این تیم را ساخته و پرداخته کرد و به دست دیگران داد.

حجازی عدم موفقیت خود در لیگ گذشته را دو عامل دانست و گفت: اول اینکه در زمان من بیش از 14 بازیکن استقلال جدا شده بودند ضمن آنکه برخی افراد هم از بیرون در باشگاه و در بین بازیکنان شیطنت می کردند و به آنها خط می دادند.

 

وی در پایان با تاکید بر صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: فوتبال ما تحت هر شرایطی باید به جام جهانی صعود کند و اتفاقی خلاف آن نباید رخ دهد. در زمان ما کا آسیا و اقیانوسیه یک سهمیه در جام جانی داشت اما اکنون 5 سهمیه جام جهانی متعلق به آسیا است.
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com