مربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برنامه‌های ويژه‌ای برای كسب نتايج مناسب در سه ليگ مختلف داريم.
    
احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تمرینات منظم و انگیزه بازیكنان، برای نتایج مناسب در سه لیگ مختلف در نیم فصل دوم برنامه‌های ویژه‌ای داریم. امیدوارم مانند چند دیدار گذشته، بازیكنان با انگیزه بالا به هر بازی نگاه كنند.
وی عنوان كرد:‌ دوست دارم در نیم فصل دوم یكی از دروازه‌بانانی كه زیر نظر من در پرسپولیس تمرین می‌كند، دروازه بان تیم ملی باشد. واعظی به تمرینات بازگشته و در حال آماده‌سازی او هستم. حقیقی هم اعتماد به نفسش در چند دیدار گذشته چندین برابر شده است. در بازی مقابل پاس همدان گوشه‌هایی از آن را دیدید.
وی یادآور شد:‌ از وضعیت معمارزاده هم مطلع هستم. مطمئن باشید او نیز هر وقت تمرینات خود را شروع كند، می‌تواند صخره‌ای سنگین برای گل نخوردن‌های پرسپولیس باشد.
احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: ترسی ندارم كه چه كسی به كادر فنی اضافه می‌شود چون به دنبال هدف مشتركی هستم. اگر عاشق این تیم نبودم، در مغازه و خانه خودم مشغول استراحت بودم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم در مسائلی كه به من ارتباط ندارد، دخالت كنم. هدایتی، ‌مصطفوی و تمام اعضای هیئت مدیره، در حال زحمت كشیدن هستند و از صمیم قلب امیدوارم كه هرگز از همدیگر جدا نشوند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news