درحالی كه مسئولان فدراسیون فوتبال از انتخاب یك اسپانسر قوی خبر داده بودند در بازی مقابل چین شاهد حك شدن نام یك شركت تولید ماكارونی روی پیراهن تیم ملی بودیم.

به گزارش فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال مدت‌هاست كه به دنبال جذب اسپانسر هستند. علی كفاشیان چندی پیش گفته بود چند شركت داخلی و خارجی با فدراسیون فوتبال وارد مذاكره شده‌اند اما ما برای اینكه به بهترین پیشنهاد پاسخ دهیم باید بررسی بیشتری انجام دهیم.

با این وجود در بازی دوستانه امروز ایران و چین، شاهد اتفاق عجیبی بودیم. درحالی كه شأن تیم ملی فوتبال بسیار بالاست اما امروز نام یك شركت تولید مواد غذایی روی پیراهن تیم ملی حك شده بود.
این در شرایطی است كه حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از چگونگی این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌كنند.
علی كفاشیان پس از دیدار امروز در جمع خبرنگاران گفت: خبر ندارم زر ماكارون چگونه به عنوان اسپانسر تیم ملی در این بازی انتخاب شد. من در این مورد اطلاعی ندارم.
كفاشیان البته از مذاكره با وزارت نفت برای جلب نظر آنها خبر می‌دهد و می‌گوید: در هفته آینده مذاكره‌ای با مسئولان این وزارتخانه انجام خواهیم داد تا در خصوص اسپانسری تیم ملی با آنها گفت‌وگو كنیم.
حال این سئوال مطرح می‌شود كه چگونه تیم ملی در دیدار مقابل چین نام اسپانسری را روی پیراهن خود حك كرد كه رئیس فدراسیون فوتبال از آن بی‌خبر است. آیا شأن و اعتبار تیم ملی آنقدر پائین آمده كه باید شاهد چنین تبلیغاتی باشیم؛ آنهم در شرایطی كه بالاترین مقام فدراسیون فوتبال از این موضوع اظهار بی اطلاعی می كند.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news