سیستم دریافت پیامك ”90“ به طرز مرموزی از كار افتاد. به گونه ای كه به گفته فردوسی پور تنها به مدت چند ثانیه امكان دریافت پیامك میسر شد!
   

در حالی كه حامیان برنامه 90 در یك دعوت اینترنتی از مردم خواسته بودند در مقابل فشارهای سازمان تربیت بدنی بر این برنامه و مجری آن ، عادل فردوسی پور ، با ارسال 5 میلیون پیامك به این برنامه (به شماره 200090) حمایت خود را از 90 و مجری اش اعلام كنند ، اتفاقی كه عادل آن را عجیب توصیف كرد ، مانع از تحقق این امر شد.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، در حالی كه”90” یكی از حساس ترین برنامه های خود را پشت سر می گذاشت و طبق معمول سوال مسابقه برای ارسال پاسخ ها از طریق پیامك اعلام شد ، سیستم دریافت پیامك ”90“ طبق اعلام مجری برنامه به طرز مرموزی از كار افتاد به گونه ای كه به گفته فردوسی پور تنها به مدت چند ثانیه امكان دریافت پیامك میسر شد!
فردوسی پور در واكنش به این مساله ، ضمن عجیب توصیف كردن آن و بسنده كردن به این نكته كه حرف های فراوانی برای گفتن وجود دارد ، از مسوولان و از جمله مدیران مخابرات خواست اگر توضیحی در این باره دارند ، اعلام كنند.

وی همچنین با اشاره به منوط كردن حضور كارشناسان فوتبال در برنامه 90 به مجوز فدراسیون فوتبال گفت كه این موضوع در حال بررسی است تا اگر واقعیت داشته باشد در هفته آینده به طور مفصل درباره اش صحبت نماید.

یادآور می شود در پی انتقادات فردوسی پور از برخی مسوولان ورزشی ، جریانی درصدد حذف برنامه 90 یا دستكم عزل فردوسی پور از مجری گری این برنامه است .
مسوولان سیما تا كنون زیر بار این فشارها نرفته و از فردوسی پور حمایت كرده اند.

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news