ووشوی غرب آسیا
دومین روز از رقابتهای ووشوی غرب آسیا در سیستان و بلوچستان با کسب دو مدال طلا و یک نقره دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
در ادامه سومین دوره رقابت های ووشوی غرب آسیا که از دیروز (دوشنبه 20 بهمن ماه) با حضور 84 ورزشکار در زاهدان آغاز شده است، صبح امروز(سه شنبه 21 بهمن) طاهر قاسمی در فرم "نان گوئن" با امتیاز 9.38 سومین مدال طلای خود را به دست آورد. وی در نوبت دیروزدر فرم های "نن دائو" و "نان چوان" مدال طلا گرفته بود.

در فرم "نان گوائن"، "علی بیک رحیم اف" از ازبکستان با 8.43 به مدال نقره رسید. "بسام احمد" از یمن نیز با 8.38 امتیاز سوم شد.

امیر محمدرضایی در فرم "گوئن شو" با 9.43 امتیاز نیز طلایی شد. وی در روز نخست مسابقات دو مدال نقره گرفته بود. حسین غفوری از افغانستان با 8.91 امتیاز و "آیدان باریس" از قزاقستان با 8.40 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

همچنین "عابدیس سروپایان" از لبنان در فرم "تای چی جین" با امتیاز 9.45 امتیاز قهرمان شد و علی وطنخواه از ایران که دیروز به مدال طلای "تای چی چوان" رسیده بود، با امتیاز 9.43 امتیاز دوم شد. "یوسف علی" از یمن نیز با 8.70 امتیاز سوم شد.

در این دوره از رقابتهای ووشوی غرب آسیا نمایندگانی از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه، عراق، یمن، پاکستان، افغانستان و لبنان در سالن امام علی (ع) زاهدان به مصاف هم می روند.

ووشوکاران ایران در نخستین روز این رقابتها به 5 مدال طلا و دو نقره در تالو و شش پیروزی در ساندا دست یافته بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
5 طلا و دو نقره ایران در ووشوی غرب آسیا
زن ورزشکار سوری قربانی جدید داعش + عکس
پیکه کمتر از شکیرا درآمد کسب می کند
برف بازی سوارز و خانواده اش + تصاویر
اسب زیبای سردار آزمون + عکس