آل استار NBA
دیدار آل استار این فصل لیگ بسکتبال NBA با پیروزی تیم کنفرانس غرب به پایان رسید و "راسل وست بروک" ارزشمندترین بازیکن میدان شد.
دیدار آل استار این فصل لیگ بسکتبال NBA برگزار شد که در این مسابقه تیم کنفرانس غرب با درخشش "راسل وست بروک" گارد اوکلاهوماسیتی با نتیجه 163 بر 158 ستاره های کنفرانس شرق را شکست داد.

این مسابقه در سالن مدیسون نیویورک برگزار شد و بهترین های دو کنفرانس به مصاف هم رفتند. "راسل وست بروک" با کسب 41 امتیاز، 5 ریباند و 1 پاس منجر به گل ارزشمندترین بازیکن میدان شناخته شد.

"وست بروک" در طول 11 دقیقه در نیمه اول بازی توانست 27 امتیاز کسب کند و بهترین بازیکن زمین شود.

پیش از این در سال 1962 "ویلت چامبرلین" توانسته بود در بازی آل استار 42 امتیاز کسب کند که هنوز کسی نتوانسته این رکورد را بشکند.

در طرف دیگر میدان "لبرون جیمز" ستاره تیم کنفرانس شرق بود و با کسب 30 امتیاز، 5 ریباند و 7 پاس منجر به گل درخشید.

در این مسابقه "کریس پائول" گارد ملی‌پوش تیم کنفرانس غرب با 15 پاس نقش زیادی در برد این تیم داشت و بیشترین تعداد پاس در این مسابقه را به نام خود ثبت کرد. در این مسابقه نبرد برادران "گسول" هم جذاب بود که "مارک گسول" بازیکن تیم ممفیس در تیم کنفرانس غرب با کسب 10 ریباند کارش را تمام کرد و "پائو" برادر او در تیم کنفرانس شرق 12 ریباند داشت.

دو تیم در این بازی در مجموع 321 امتیاز کسب کردند که به خودی خود یک رکورد محسوب می‌شود زیرا تاکنون مجموع امتیازات در بازی‌های آل استار به این میزان نبوده است.

بازیکنان تیم کنفرانس غرب 50 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد که دو برابر پولی است که بازیکنان تیم شرق دریافت کردند.

"بلیک گریفین" در ترکیب کنفرانس غرب و "دواین وید" در میان ستاره های شرق دو بازیکنی بودند که در این دیدار بازی نکردند.

برای تیم کنفرانس غرب در این بازی "کلی تامپسون"، "لامارکوس آلدریج"،‌ "مارک گسول"، "استیفن کری" و "جیمز هاردن" به عنوان بازیکنان شروع کننده و برای تیم کنفرانس شرق نیز "لبرون جیمز"، "کارملو آنتونی"، "پائو گسول"، "جان وال" و "کایلی لاوری" شروع کننده بودند.

"بیل کلینتون" رییس جمهور سابق آمریکا یکی از مهمانان ویژه این مسابقه بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی کلیولند با درخشش لبرون جیمز
سلفی ستاره های والیبال با همسرانشان! + عکس
خالکوبی یک اسم مهم روی بدن زلاتان + عکس
استراحت فابرگاس و خانواده اش + عکس
علی دایی در روسیه + عکس