لبرون جیمز
اتحادیه بسکتبالیست‌های آمریکا به اتفاق آرا "لبرون جیمز" را به عنوان نایب رییس اول خود انتخاب کرد.
"لبرون جیمز"(LeBron James) به زودی نایب رییس اتحادیه بازیکنان NBA می‌شود. "جیمز" از طرف "انجمن بازیکنان بسکتبال آمریکا" به عنوان نایب رییس اول اتحادیه انتخاب شد. "جیمز" که در جلسه سالانه اتحادیه به عنوان یکی از بازیکنان آل استار انتخاب شده بود، از سوی "کریس پل" رییس اتحادیه ترغیب شد تا مقام نایب رییس را بپذیرد. "جیمز" تاکنون چهار بار در مراسم MVP به عنوان بازیکن برتر انتخاب شده است.

"میشل رابرتس"، مدیر اجرایی اتحادیه بسکتبالیست‌های NBA اعلام کرد که منتظر است تا "جیمز" به مجموعه بپیوندد.

او در این باره گفت: نایب رییس جدید به اتفاق آرای همه تعیین شده است. او "لبرون جیمز" است. نمی‌توانم بگویم که چقدر از انتخاب او خوشحالم، زیرا بدین شکل این مساله تایید می‌شود که ما از طرف همه بازیکنان حمایت می شویم. پیوستن "لبرون" به کمیته‌ اجرایی این مساله را تایید می‌کند. امروز روند بسیار خوبی برای اتحادیه است.

گفته می‌شد که "جیمز" قبل از انتخاب شدن "کریس پل" به عنوان رییس اتحادیه، به دنبال این سمت بوده است.

"رابرتس" درباره پیوستن "جیمز" به اتحادیه افزود: "لبرون" یک بازیکن قدرتمند به حساب می‌آید. ما همیشه می‌خواستیم بازیکنانی که نفوذ زیادی در بین دیگران دارند به کمیته‌ اجرایی بپیوندند. ما نظر رسانه‌ها را جلب می‌کنیم. "رابرتس" اعلام کرد که اتحادیه درخواست افزایش حقوق از سوی لیگ را رد کرده است.

پیش از این "جیمز" با "آدام سیلور" عضو کمیسیون درباره راه‌هایی برای کمک به بازیکنان صحبت کرده بود. "سیلور" اعلام کرده بود که صحبت کردن با "جیمز" و بازیکنان دیگر می‌تواند بسیار اساسی باشد و به جلوگیری از خدشه دار شدن چهره NBA کمک کند. او در این باره افزود: ما همیشه سعی می‌کنیم رابطه خوبی با بازیکنان و انجمن آنها برقرار کنیم و بر روی این مساله تمرکز کرده ایم. بنابراین من در حال حاضر نگران تحریم نیستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتایج اسلم دانک و پرتاب سه امتیازی NBA
پیکه و شکیرا در حال شام خوردن + عکس
خودروی بی نظیر ستاره رئال مادرید + عکس
محبوب ترین ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام
فرهاد مجیدی در ورودی یک رستوران + عکس