هفت تغییر در ترکیب تیم ملی والیبال الف و ب
هفته سوم تمرینات تیم ملی والیبال از روز گذشته با هفت تغییر در دو گروه الف و ب این تیم آغاز شد.

تمرینات هفته سوم تیم ملی والیبال از شنبه آغاز شد. این تمرینات با گروه ب شروع شد که میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، میکائیل تاجر، رضا عابدین و مهدی مرندی از گروه الف به این گروه آمده بودند و تمرینات خود را زیر نظر اسلوبودان کواچ برگزار کردند.

محور عمده تمرینات این هفته نیز همانند دو هفته گذشته بدنسازی در نوبت صبح و کار با توپ در عصر خواهد بود. دو تغییر دیگر نیز حمزه زرینی و آرش کشاورزی هستند که با نظر سرمربی تیم ملی تمرینات خود را بجای گروه ب در گروه الف پیگیری خواهند کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال و زمان تمرین دو گروه در هفته سوم به قرار زیر است:

گروه الف صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصر ها از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با حضور مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی، فرهاد ظریف، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، جواد معنوی نژاد، پوریا فیاضی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، حسن صنوبری و حامد رضایی به تمرین می پردازد.

همچنین تمرینات گروه ب صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصر ها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ خواهد بود که فرهاد سال افزون، رسول نجفی، عبدالرضا علیزاده، محمد رضا موذن، علی حسین، رضا قرا، فرهاد پیروت پور، امین علوی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، رضا عابدین، مهدی مرندی، میکائیل تاجر، رحمان داوودی، علی مباشری، ادریس دانشفر، سامان فائزی، مصطفی شریفات، علیرضا نادی، مسعود غلامی و علی شفیعی در آن شرکت دارند.

لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ از هشتم خردادماه در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم خردادماه در دیدارهای اول و دوم خود در شهر لس آنجلس آمریکا به مصاف ایالات متحده می رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir