آرمین تشکری آکادمی تخصصی والیبال راه اندازی می‌کند!
به همت هیات والیبال استان همدان، اولین آکادمی تخصصی والیبال با مربیگری "آرمین تشکری" در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

"علی اصغر قنادان" رئیس هیات والیبال استان همدان در این خصوص اظهار کرد: والیبال همدان ظرفیت‌های بالایی دارد و حضور ملی پوشان همدانی در رده های مختلف این موضوع را اثبات می‌کند.

وی تاکید کرد: والیبال همدان امروز با داشتن نفراتی چون آرمین تشکری، آرمین رنجبر، سعید جواهری توانا و محمدرضا حسینی‌پویا در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای تداوم این موفقیت ها تصمیم گرفتیم نخستین آکادمی تخصصی والیبال را در همدان راه اندازی کنیم.

قنادان افزود: نخستین آکادمی تخصصی والیبال با مربیگری آرمین تشکری والیبالیست ارزنده تیم ملی در همدان تاسیس می شود. وی هدف از راه اندازی این آکادمی را شناخت استعدادهای بالقوه در رده های پایه دانست و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این آکادمی از ابتدای اردیبهشت ماه شکل خواهد گرفت و علاقمندان به حضور در این آکادمی می توانند به سالن فردوسی همدان مراجعه کنند.

رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: این آکادمی تقویت تیم های والیبال استان در رده های مختلف باشگاهی و تیم های منتخب استان و نیروسازی در سطوح مختلف والیبال را دنبال می کند.

قنادان اعلام کرد: هدف ما از راه اندازی این آکادمی انجام کارهای اصولی است و می خواهیم با رعایت اصول و موازین آکادمی های فعال و تاثیرگذاری را در والیبال کشور داشته باشیم و برای همین از آرمین تشکری دعوت کرده ایم تا مربیگری این آکادمی را بر عهده بگیرد.

وی در خصوص انصراف تشکری از حضور در تیم ملی گفت: طی صحبت هایی که با تشکری داشته ایم وی انصراف خود از تیم ملی را مشکلات شخصی و خانوادگی عنوان کرده و قرار است با حضور مدیرکل ورزش و جوانان نشستی با وی داشته باشیم تا او را مجاب به بازگشت به تیم ملی کنیم.

قنادان در پایان خاطرنشان کرد: تشکری باید بداند موفقیت های او تنها مختص به خودش نیست و مردم استان و کشور با موفقیت‌های او خوشحال می شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir