پیروزی جوانان و مازندران ایران در والیبال آسیای مرکزی
دومین روز رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی با پیروزی تیم‌های مازندران و جوانان ایران همراه بود.

در نخستین دیدار دومین روز رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی تیم ملی زیر ٢٣ سال قزاقستان و تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 15:30 امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن شهید حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دکتر نفرزاده موفق شدند با نتیجه ٣ بر یک و با نتایج 25 بر18، 21 بر 25، 25بر 16 و25 بر 23 بازی را به سود خود خاتمه دهند.

در این دیدار دو تیم در بسیاری از امتیازات پایاپای پیش می رفتند و تا آخرین امتیازات برنده بازی مشخص نبود. تغییرات پی در پی در تیم قزاقستان نشان دهنده اشتیاق آن ها برای پیروزی در این دیدار بود اما جوانان ایرانی بر خلاف بازی روز گذشته یک بازی کاملا هماهنگ و بدون نقص را به اجرا گذاشتند.

همچنین در دیگر دیدار این روز این رقابت ها تیم ملی زیر ٢٣ سال ایران و نماینده مازندران از ساعت 18 امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن شهید حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دراگان موفق شدند با نتیجه ٣ بر صفر و با نتایج 25 بر 18- 25 بر 23 و 25 بر 21 بازی را به سود خود خاتمه دهند.

در این دیدار نماینده مازندران از حمایت تماشاگران بومی بهره می برد و حاضرین در سالن یک بازی نزدیک و پر رفت و برگشت را دیدند. دو تیم تغییرات زیادی را در طول بازی به خود می‌دیدند و دو مربی قصد محک زدن بازیکنان خود را داشتند.

نتایج مسابقات دومین روز مسابقات والیبال آسیای مرکزی:

ساعت ۱۵:۳۰، تیم ملی جوانان ایران 3 - تیم ملی زیر 23 سال قزاقستان یک

ساعت ۱۸، تیم نماینده مازندران 3 - تیم ملی زیر 23 سال ایران صفر

برنامه مسابقات یکشنبه ششم اردیبهشت ماه:

ساعت ۱۵:۳۰، تیم زیر ۲۳ سال قزاقستان - تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران

ساعت ۱۸، تیم ملی جوانان ایران - تیم نماینده مازندران


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir