حذف عمیدی و مردانی و صعود اخلاقی به دور دوم مسابقات جهانی تکواندو
هانیه اخلاقی به دور دوم مسابقات جهانی تکواندو راه یافت.

مرحله مقدماتی مسابقات جهانی تکواندو در اوزان 73- کیلوگرم زنان و 87- و 87+ کیلوگرم مردان از صبح امروز (شنبه) در شهر چلیابیسنک آغاز شده است.

در بخش بانوان هانیه اخلاقی سومین نماینده بانوان در نخستین گام با "اسنا ایدین" از ترکیه مبارزه کرد و توانست در راند طلایی پیروز شود. اخلاقی در دور بعد باید با یکی از نمایندگان ونزوئلا، امریکا و یا نروژ رقابت کند.

در بخش مردان نیز امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم ایران که در ابتدا "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش‌رو داشت، به دلیل عدم حضور ورزشکار کنیا بر روی شیاپ چانگ راهی دور بعد شد.

نماینده وزن هفتم ایران در دور دوم با "کیا چانگ" از چین تایپه مبارزه کرد و در ثانیه های پایانی و با اختلاف یک امتیاز، 14-13 نتیجه را واگذار کرد و از مسابقات حذف شد.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان، پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف "مارتین سدراس" از جزایر سیسیل رفت و در کمتر از 30 ثانیه در راند اول حریفش را ناک اوت کرد و برنده از شیاپ چانگ خارج شد.

مردانی در ادامه رو در روی "روبلیز دسپایگن" از کوبا قرار گرفت که در پایان 3 راند مبارزه نزدیک و نفس گیر در نهایت 5 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir