پیروزی اندی ماری و شاراپووا در تنیس رولان‌گاروس
در ادامه بازی‌های مهم دور نخست مسابقات تنیس رولان گاروس، اندی ماری و ماریا شاراپووا توانستند حریفان خود را شکست دهند و به مرحله دوم راه یابند.

در ادامه بازی‌های دور نخست مسابقات رولان گاروس، "اندی ماری" توانست با نتیجه‌ سه بر صفر حریف آرژانتینی خود "فاکوندو آرگوئلو" را شکست دهد. سه ست این بازی با نتایج 1 – 6، 3 – 6 و 3 – 6 به پایان رسید.

"ماری" درباره این بازی گفت: اولین راند مسابقات همیشه سخت است. کمی باد می‌آمد و شروع سختی بود. در ابتدا کمی مضطرب بودم اما از این اضطراب ناراحت نبودم زیرا نشان می‌داد که این مسابقه برایم اهمیت دارد و می‌خواهم خوب بازی کنم. هر چقدر مسابقات پیش برود، بهتر بازی خواهم کرد.

"ماری" احتمالا در نیمه نهایی این مسابقات با "نواک جوکوویچ" یا "رافائل نادال" روبه‌رو خواهد شد. در دیگر بازی‌های مهم دور نخست مردان "نیک کرگیوس" توانست با نتیجه‌ سه بر صفر "دنیس ایستومین" را شکست دهد. این سه ست با نتایج 3 – 6، 4 – 6 و 3 – 6 به پایان رسید.

در مسابقات زنان نیز "ماریا شاراپووا" توانست با نتیجه‌ دو بر صفر حریف خود "کایا کانپی" از استونی را شکست دهد. نتایج دو ست این بازی 2 – 6 و 4 – 6 بود. در ست دوم بازی کمی برای "شاراپووا" سخت شد اما در نهایت او توانست به پیروزی دست یابد.

او درباره این بازی گفت: کمی مریض هستم اما بر بیماری خود غلبه می‌کنم و به زودی امیدوارم که این مشکل برطرف شود. حریف سختی داشتم. می‌دانستم که این بازی سخت می‌شود و تنها تنیس در این بازی مطرح نیست. شرایط بازی نیز سخت بود. خوشحالم که توانستم پیروز شوم. یک روز بازی ندارم و حتما بهتر خواهم شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir