شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر ویتنام
تیم ملی والیبال بانوان ایران با نتیجه 3 بر یک برابر ویتنام شکست خورد.

ملی پوشان ایران در این بازی بسیار حساس که می توانستند عنوان پنجم یا ششم قهرمانی آسیا را به دست آورند شروع خوبی داشتند اما در ست‌های دوم و سوم مقهور قدرت حریف شده و با بالا رفتن اشتباهات فردی و دریافت های ضعیف 3 بر یک شکست خوردند.

ملی پوشان ایران با ترکیب شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، نگار کیانی، فرنوش شیخی و شکوفه صفری وارد زمین بازی شدند و در ست اول با جنگندگی زیاد و دریافت خوب با نتیجه 25-18 پیروز شدند. در ست دوم تیم ویتنام با سرعت و حملات زیاد و استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان نتیجه 25-18 را به نفع خود ثبت کرد. ست سوم با امتیاز پایاپای دو تیم پیش رفت، اما به دلیل حساسیت بالای بازی و قدرت و دریافتهای خوب حریف این ست نیز با نتیجه 25-22 به سود ویتنام به پایان رسید. ست چهارم برای ایران اهمیت زیادی داشت اما گویی نمایندگان کشورمان جنگندگی ست اول را نداشتند. در این ست دریافت های ضعیف نتیجه را 25-18 به سود ویتنام تمام کرد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست برابر ویتنام شانس خود برای صعود چند پله ای و قرار گرفتن در رده پنجم یا ششمی را از دست داد و باید برای کسب عنوان هفتمی فردا برابر بازنده بازی ژاپن - قزاقستان قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir