صعود فدرر و شاراپووا به دور چهارم رولان گاروس
راجر فدرر و ماریا شاراپووا توانستند با شکست دادن حریفان خود در دور سوم مسابقات رولان گاروس به دور چهارم راه یابند.

در ادامه ر‌قابت‌های تنیس آزاد فرانسه شب گذشته (جمعه) "راجر فدرر" توانست با نتیجه‌ سه بر صفر، "دامیر جمهور" از بوسنی را شکست دهد و به دور چهارم این مسابقات راه یابد. سه ست این بازی با نتایج 2 – 6، 3 – 6 و 4 – 6 به پایان رسید. "فدرر" در دور چهارم مسابقات با "گائل مونفیس" از فرانسه روبه‌رو می‌شود.

در بازی" فدرر" و "جمهور" دو دختر دوقلوی "فدرر" در میان تماشاگران حضور داشتند اما بیشتر با کتاب و موبایل سرگرم بودند! "فدرر" در مصاحبه بعد از بازی خود درباره دو دختر دو قلویش گفت: آنها زمانی که من از مسابقه باز می‌گردم، خوشحالند زیرا در آن زمان وقت بیشتری را با آنها می‌گذرانم. خوشحالم که چنین است. آنها دوست دارند که وقت خود را با کتاب یا اسباب بازی‌های دیگر بگذارنند. من آنها را سرزنش نمی‌کنم. این بسیار جالب است که آنها با دوستان و خانواده‌ خود این‌جا هستند. آنها الان به اندازه کافی بزرگ شده‌اند که سر و صدا نکنند. بنا‌بر‌این از حضور آنها در کنار زمین خوشحالم.

در مسابقات مهم دیگر این دوره "استن واورینکا" توانست حریف آمریکایی خود "استیو جانسون" را شکست دهد و به دور چهارم راه یابد. در دور چهارم "واورینکا" با "ژیل سیمون" از فرانسه مسابقه می‌دهد.

در مسابقات زنان نیز "ماریا شاراپووا" توانست با نتیجه‌ دو بر صفر "سام استوسور" از استرالیا را شکست دهد. دو ست این بازی با نتایج 3 – 6 و 4 – 6 به پایان رسید.

"شاراپووا" بعد از این برد گفت: کار من انجام شد. خوشحالم که این حریفم را نیز بردم. "شاراپووا" که همچنان سرماخوردگی‌اش بهبود نیافته، در زمان بازی سرفه می‌کرد و کمی مشکل داشت. در بازی‌های دیگر از دور چهارم امشب "نواک جوکوویچ" با "تاناسی کوکیناکیس"، "رافائل نادال" با "آندری کوزنتسووا" و "اندی ماری" با "نیک کرگیوس" بازی خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir