مهاجم تیم پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر موقعت های زیادی داشتم اما گل نشدن آنها از جذابیت های خاص فوتبال است...

 

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: مهاجم تیم پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر موقعت های زیادی داشتم اما گل نشدن آنها از جذابیت های خاص فوتبال است.  

علیرضا نیکبخت واحدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، با اشاره به تساوی به دست آمده در دربی خاطرنشان کرد: علی رغم نیمه اول بی کیفیت بازی اما در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: ما باید در این دیدار به پیروزی می رسیدیم و قبل از آغاز دیدار هم فقط به کسب سه امتیاز در مقابل استقلال فکر می کردیم اما در بازی نتیجه طور دیگری رقم خورد.

وی افزود: موقعیت های ما به مراتب بیشتر از موقعیت های تیم استقلال بود اما نتوانستیم آن ها را به گل تبدیل کنیم و در واقع تیم استقلال در مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

مهاجم تیم پرسپولیس با اشاره به فرصت های گلزنی خود در این دیدار به ایسکانیوز گفت: خیلی سعی کردم تا بتوانم به استقلال گلی بزنم و موقعیت های خوبی برایم فراهم شد اما همه توپ ها به گل تبدیل نمی شود و این از جذابیت های فوتبال است.

نیکبخت واحدی اظهار داشت: هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کنیم و بدون توجه به سایر رقبا از این پس با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در پایان درخصوص حضور وینگادا اظهار داشت: وینگادا مدت کمی است که در پرسپولیس حضور یافته و به نظر من باید به وی زمان داد تا شناخت بیشتری نسبت به تیم و مهره ها پیدا کند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news