حاشیه های دیدار والیبال ایران و روسیه در لیگ جهانی 2015
تیم های والیبال ایران و روسیه از ساعت 21 جمعه (امروز) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی جالبی همراه بود.

ملی پوشان والیبال ایران در حالی به مصاف روسیه رفتند که شانس ایران برای صعود به مراتب کمتر از لهستان و آمریکا است اما تماشاگران زیادی برای تشویق تیم ملی به سالن آمده بودند. ملی پوشان والیبال ایران با یک بازی برتر توانستند مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر روسیه را شکست دهند.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و روسیه:

* دو ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و روسیه باقی مانده است و 10 هزار هوادار در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند.

* برخلاف بازی های گذشته ایران در لیگ جهانی والیبال تعدادی خبرنگار خانم در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

* آهنگ هایی برای تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی پخش می شود که باعث ایجاد شور و شوق در میان تماشاگران شده است.

* در هنگام پخش سرود 'ای ایران' تماشاگران با فلش گوشی های خود نمای سالن 12 هزار نفری آزادی را نورانی تر کردند.

* حسینی مجری تلویزیونی کشورمان قبل از آغاز بازی با صحبت هایی که انجام داد تماشاگران را برای تشویق بهتر و هماهنگ تر آماده کرد و نکاتی را به آن ها گوشزد کرد.

* دو خواننده کشورمان آهنگ هایی را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی اجرا کردند.

* قبل از آغاز بازی لیدرها با طبل های خود باعث شدند تا تماشاگران کاملا هماهنگ به تشویق تیم ملی والیبال ایران بپردازند.

* تعدادی از هنرمندان و بازیگران کشورمان همانند دیدارهای گذشته برای حمایت و تشویق تیم ملی والیبال ایران به ورزشگاه آزادی آمدند.

* مازیار فلاحی با حضورش در سالن 12 هزار نفری آزادی و اجرای چند آهنگ باعث ایجاد شور و شوق در میان تماشاگران شد.

* بازیکنان تیم ملی والیبال روسیه در هنگام اجرای مازیار فلاحی وارد زمین شدند و تماشاگران با سوت و بوق های خود به ورود آنها واکنش نشان دادند.

* بازیکنان روسیه همانند بازیکنان لهستان قبل از گرم کردن با توپ والیبال، فوتبال بازی کردند تا به نوعی بتوانند به جو ورزشگاه آزادی عادت کنند.

* هنگامی که بازیکنان ایران وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند، با تشویق 'ایران ایران' تماشاگران مواجه شدند.

* تعدادی از زنان و مردان طرفدار روسیه وارد ورزشگاه آزادی شدند و در جایگاهی که هواداران لهستانی در دو بازی قبل در آن نشسته بودند، حضور پیدا کردند و نشستند.

* نیم ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و حدود 12 هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند اما برخلاف بازی های گذشته در ضلع غربی ورزشگاه آزادی تعدادی صندلی خالی مشاهده می شود.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مدیر کل فدراسیون جهانی والیبال و بهنام محمودی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* در ست اول دیدار والیبال ایران و روسیه در صحنه ای اسپک بازیکن روسیه از نظر داور و بازیکنان ایران به خارج زمین رفته بود اما با ویدیو چک مشخص شد که مقداری از توپ داخل زمین بوده است اما سعید معروف نسبت به رای داور معترض بود و شدیدا اعتراض می کرد.

* در ست دوم شهرام محمودی در صحنه ای به امتیاز روسیه شدیدا معترض بود که همین امر باعث شد تا داور اول این دیدار به او تذکر جدی بدهد.

* پس از پایان ست دوم این دیدار جوایز و کاپ تیم های اول تا سوم لیگ برتر والیبال اهدا شد.

* پس از پایان ست دوم و در فاصله استراحت دو تیم، مازیار فلاحی در حالی که پرچم ایران را به همراه خود داشت به کنار زمین رفت و آهنگی را برای تماشاگران اجرا کرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی