حاشیه های دیدار دوم والیبال ایران و روسیه در لیگ جهانی 2015
جدال امشب دو تیم ملی والیبال ایران و روسیه آخرین بازی این دو تیم در لیگ جهانی امسال بود که این دیدار همانند بازی های گذشته با حواشی جالبی همراه بود.

دو تیم ملی والیبال ایران و روسیه امشب ساعت 21 آخرین دیدار خود در لیگ جهانی را برگزار کردند که در صورت برد ایران اتفاق خاصی در جدول نمی افتاد اما روسیه توانست با کسب یک پیروزی، امید خود را برای سقوط نکردن به دسته پایین تر لیگ جهانی زنده نگه دارد.

حاشیه های دیدار دوم والیبال ایران و روسیه:

* دو ساعت به آغاز دیدار دوم والیبال ایران و روسیه باقی مانده است و حدود 6 هزار هوادار در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند.

* برخلاف دیدارهای گذشته صندلی های بسیار زیادی خالی است و پس از آن که دیشب مشخص شد والیبال ایران در صورت پیروزی در این دیدار صعود نخواهد کرد، استقبال کمی از این بازی به عمل آمده است.

* تماشاگران شور و شوق بازی های گذشته را نداشتند و لیدرها سعی می کنند تا تماشاگران را برای تشویق بهتر تهییج کنند.

* هنگامی که برای تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی، آهنگ هایی پخش می شد هواداران همانند بازی های قبلی ایران در لیگ جهانی والیبال به وجد نمی آمدند.

* یک ساعت به آغاز بازی باقی مانده است و 10 هزار نفر در سالن آزادی حضور دارند.

* هنرمندان و بازیگران کشورمان بار دیگر برای حمایت و تشویق تیم ملی والیبال ایران به سالن 12 هزار نفری آزادی آمدند و ملی پوشان والیبال ایران را تشویق کردند.

* بازیکنان روسیه همانند بازی اول ابتدا با توپ والیبال، فوتبال بازی کردند و البته در کار با توپ و روپایی زدن مهارت بسیار بالایی داشتند.

* هنگام ورود بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به داخل زمین برای گرم کردن، هواداران ایرانی ایستاده ملی پوشان والیبال ایران را تشویق کردند.

* برخلاف دیدار اول والیبال ایران و روسیه که تماشاگران روسی زیادی به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده بودند، در این دیدار تعداد کمی از هواداران تیم ملی والیبال روسیه به ورزشگاه آزادی آمده و بازیکنان روسیه را تشویق می کردند.

* 10 هزار هوادار ایرانی حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی جای تماشاگرانی که به ورزشگاه نیامده بودند را پر کردند و همان جو سنگین سابق را برای روس ها هم در این دیدار ایجاد کردند.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی