والیبال برزیل برابر فرانسه در لیگ جهانی شکست خورد
فرانسه در اولین دیدار دور دوم لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک از سد برزیل گذشت.

در اولین بازی مرحله گروهی دور نهایی لیگ جهانی والیبال در گروه اول تیم های برزیل و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک تیم فرانسه همراه بود تا آبی پوشان فرانسوی در یک بازی بسیار سنگین و نزدیک تیم قدرتمند میزبان را از پیش رو بردارند.

ست اول:

برزیلی ها ست اول را بهتر آغاز کردند ولی در امتیازهای میانی فرانسوی ها خود را به این تیم رساندند ولی در نهایت این برزیل بود که توانست 29 بر 27 از سد فرانسه بگذرد.

ست دوم:

این ست در حالی با برتری فرانسوی ها به پایان رسید که بازی تا امتیاز 18 به صورت برابر در حال انجام بود که فرانسوی ها موفق شدند نتیجه را 20-18 کرده و در نهایت 25 بر 21 پیروز ست دوم شوند.

ست سوم:

سوم سوم بازی که سنگین ترین ست بازی نیز بود، همانند دو ست قبلی کاملا پایاپای بود. در این ست فرانسوی ها موفق شدند با حفظ ریتم بازی شان بالاخره برزیل را از پای درآورده و 31 بر 29 پیروز ست سوم شوند.

ست چهارم:

امتیازات رد و بدل شده در ست چهارم بین دو تیم بازهم به حالت کاملا پایاپای در این ست نیز ادامه داشت تا اینکه فرانسوی ها از امتیاز 17 یک جهش عالی در امتیاز گیری داشتند و موفق شدند امتیازات پایانی را به بهترین نحو ممکن جمع کرده و 25-19 از سد برزیل بگذرند و پیروز میدان شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir