مهاجم تیم استقلال تهران با اشاره به قطعیت قهرمانی این تیم در پایان این فصل گفت: کسانی که فکر می کنند استقلال قهرمان نمی شود باید دکتر بروند.
 
فرهاد مجیدی در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، خاطرنشان کرد: شک نکنید که تیم استقلال قهرمان مطلق این فصل لیگ برتر است و من به کسانی که فکر می کنند ما به این عنوان نمی رسیم خود را به پزشک معرفی کنند.
وی ادامه داد: استقلال در این فصل در همه بازی های خود با قاطعیت به میدان رفته و در اکثر مسابقات لیگ بسیار موفق عمل کردیم و به اعتقاد من بخت مسلم قهرمانی در لیگ هشتم فقط ما هستیم.
وی در خصوص بازی استقلال با پیکان افزود: بازی با پیکان به پایان رسیده و ما نباید به گذشته فکر کنیم چرا که بازی مهمتری را در این هفته باید با ذوب آهن انجام دهیم پس باید تمرکز خود را روی این تیم معطوف کنیم.
مهاجم تیم استقلال با بی اهمیت خواندن عدم حضور خود در دیدار با پیکان به دلیل اخراج بودن به ایسکانیوز گفت: من در خیلی از بازی ها به میدان نرفتم و بودن یا نبودن من مهم نیست زیرا استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می تواند این تیم را به موفقیت برسانند.
مجیدی درخصوص بازی حساس استقلال با ذوب آهن اظهارداشت: به اعتقاد من این بازی راحت تر از سایر بازی ها است و من مطمئن هستم که می توانیم در مقابل ذوب آهن به برتری دست پیدا کنیم.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news