صعود جوکوویچ به دور سوم تنیس آزاد آمریکا
بامداد امروز نواک جوکوویچ توانست حریف خود هایدر مورر را شکست دهد و به دور سوم راه یابد.

در ادامه رقابت های تنیس آزاد آمریکا، بامداد امروز نواک جوکوویچ(Novak Djokovic) توانست حریف خود 'هایدر مورر' را شکست دهد و به دور سوم راه یابد. این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید. نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب ٦-٤ ، ٦-١ و ٦-٢ بود. جوکوویچ در دور سوم با 'سپی' از ایتالیا روبه رو می شود.

در مسابقه ی مهم دیگر استن واورینکا(Stanislas Wawrinka) توانست حریف خود 'چونگ' را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. این بازی در سه ست به پایان رسید و نتایج هر سه ست ٧-٦ به نفع واورینکا بود. واورینکا در دور سوم با 'بملمانس' از بلژیک مسابقه خواهد داد.

راجر فدرر(Roger Federer) که از سد حریف خود دارسیس گذشته بود در دور سوم با کولشریبر(Philipp Kohlschreiber) از آلمان رو به رو می شود. رافائل نادال(Rafael Nadal) نیز با 'فوگنینی' از ایتالیا مسابقه خواهد داد.

اندی ماری(Andy Murray) نیز توانست با شکست دادن حریف خود مانارینو(Mannarino) از فرانسه به دور سوم راه یابد. این مسابقه سه بر دو به نفع ماری به پایان رسید. در رقابت های زنان، سرنا ویلیامز(Serena Williams) با شکست دادن حریف خود برتنز(Bertens) به دور سوم راه یافت . او در دور سوم با هموطن خود ماتک سندز(Mattek-Sands) مسابقه می دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir