نتیجه دیدار والیبال ایران و ونزوئلا در جام جهانی والیبال 2015
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی والیبال به مصاف ونزوئلا رفت که این دیدار با برتری سه بر صفر ایران به پایان رسید.

سومین روز از جام جهانی والیبال با شش دیدار در دو شهر هیروشیما و هاماماتسو در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در سومین روز جام جهانی والیبال رو در روی ونزوئلا قرار گرفت. این تیم 2 بازی گذشته خود را به روسیه و آرژانتین واگذار کرده اما تا آخرین امتیازات برای پیروزی جنگیده بود.

ونزوئلایی ها در این دیدار نتوانستند برابر بازی خوب ملی پوشان ایران مقاومت کنند و با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کردند. تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی با دو برد 6 امتیازی شد.

ست اول 25 بر 20 ایران

تیم ملی والیبال ایران این ست را با سرویس های خوب عبادی پور آغاز کرد و با سه امتیاز پیاپی سه بر صفر از ونزوئلا جلو افتاد. ملی پوشان والیبال ایران با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان ایران با دفاع های خوب و اسپک های قدرتی فاصله امتیازی را حفظ کردند و با نتیجه 12 بر 9 از ونزوئلا پیش هستند تا سرمربی ونزوئلا درخواست وقت استراحت کند. سرمه ای پوشان تیم ملی والیبال ایران با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم رفتند.

دریافت های ایران در این ست بهتر از دو دیدار قبلی بود و سعید معروف به خوبی مهاجمان ایران را تغذیه می کرد تا والیبال ایران 21 بر 19 از ونزوئلا جلو باشد. ملی پوشان والیبال ایران با نتیجه 25 بر 20 در این ست پیروز شدند.

ست دوم 25 بر 17 ایران

با اسپک های خوب امیر غفور، ایران با نتیجه 4 بر 1 از حریفش جلو افتاد تا همانند ست اول با سه امتیاز اختلاف کار را آغاز کند. بازیکنان ایران در کنار اسپک های خوب غفور، در دریافت و دفاع روی تور عالی کار می کردند و توانستند با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول بروند.

ونزوئلایی ها پس از از استراحت فنی با دفاع های خوب توانستند سه امتیاز کسب کنند و نتیجه را 9 بر 8 کنند تا فاصله امتیازی کاهش پیدا کند. بازیکنان ایران اجازه خودنمایی به ونزوئلایی ها ندادند و با اسپک های خوب موسوی و دفاع روی تور میرزاجانپور بازهم فاصله امتیازی را افزایش دادند تا با برتری 16 بر 11 به استراحت فنی دوم بروند.

فاصله اختلافی زیاد باعث شده بود تا بازیکنان ونزوئلا در ادامه این ست با ناامیدی کار را دنبال کنند و در مقابل ملی پوشان ایران با روحیه ای خوب فاصله امتیازی را حفظ کردند و با نتیجه 25 بر 17 پیروز این ست شدند.

ست سوم 25 بر 15 ایران

تیم ملی والیبال ایران همانند دو ست قبلی با اختلاف سه امتیازی کار را آغاز کرد و با نتیجه 5 بر 2 از ونزوئلا پیش افتاد. با فریب های خوب معروف و تمام کنندگی عالی موسوی، ایران توانست با نتیجه 8 بر 4 به استراحت فنی اول برود.

با سرویس های عالی قائمی، دریافت کننده های ونزوئلا با مشکل مواجه شدند و ایران توانست چندین امتیاز پیاپی کسب کند و 14 بر 7 از حریف جلو افتاد. ملی پوشان والیبال ایران با برتری 16 بر 7 و با اختلاف زیاد به استراحت فنی دوم رفتند و در آستانه پیروزی قرار گرفتند.

ملی پوشان ایران در دریافت، سرویس و اسپک عالی کار می کردند و ونزوئلایی ها با دریافت های بسیار ضعیف توان مقابله با بازیکنان ایران را نداشتند تا تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 25 بر 15 پیروز این ست شود و با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی