نتیجه دیدار والیبال ایران و روسیه در جام جهانی والیبال 2015
تیم‌ ملی والیبال ایران امروز به مصاف روسیه ای رفت که تفاوت های زیادی با آن تیم بی کیفیت در لیگ جهانی داشت. این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر روسیه به پایان رسید.

تیم‌ملی والیبال ایران امروز از ساعت 14:10 در پنجمین بازی خود در جام جهانی والیبال رو در روی روسیه، تیم سوم جام‌جهانی قرار گرفت. روس ها در این دیدار کاملا برتر بودند و ملی پوشان ایران در دفاع روی تور، دریافت و اسپک بی دقت و ضعیف عمل کردند تا روسیه بتواند با نتیجه سه بر صفر ایران را شکست دهد.

ست اول 26 بر 24 روسیه

ملی پوشان ایران با اسپک های خوب توانستند از دفاع مستحکم روسیه عبور کنند و با نتیجه سه بر صفر جلو بیفتند. بازیکنان ایران با حفظ فاصله سه امتیازی و با نتیجه 8 بر 5 به استراحت فنی اول رفتند.

اشتباه میرزاجانپور در اسپک زدن باعث شد تا روسیه در امتیاز 9 بازی را برابر کند. در ادامه اسپک غلامی و دفاع خوب موسوی مقابل موزرسکی(Dmitriy Muserskiy) ایران را با نتیجه 11 بر 9 جلو انداخت. تیم ملی والیبال ایران با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم رفت.

موزرسکی با دو سرویس خوب نتیجه بازی را 18 بر 18 مساوی کرد. موزرسکی در ادامه بازهم با سرویس های خوبش سه امتیاز پیاپی کسب کرد تا روسیه 21 بر 18 از ایران جلو بفتد.

امیر غفور با سرویس های پرشی موجی، دریافت روسیه را با مشکل مواجه کرد و اسپک های میرزاجانپور در ادمه به امتیاز تبدیل شد تا ایران فاصله را به یک امتیاز کاهش دهد و نتیجه 21 بر 22 شود. تلاش بازیکنان ایران بالاخره جواب داد و ایران بازی را در نتیجه 24 برابر کرد. روس ها که در این ست با سه امتیاز عقب بودند اما در نهایت توانستند با نتیجه 26 بر 24 پیروز شوند و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانند.

ست دوم 25 بر 18 روسیه

بازیکنان ایران در این ست در دریافت ضعیف عمل کردند و در توپ های برگشتی هم بی دقت بودند. روس ها از این فرصت استفاده کردند و با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول رفتند.

با سرویس های خوب موسوی و غفور بازی در نتیجه 11 برابر شد اما این روس ها بودند که توانستند با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم بروند. معروف توپ های خوبی برای مهاجمان ارسال نمی کرد و روس ها با دفاع های خوب و یا بیرون رفتن پاس های معروف توانستند با امتیاز 20 بر 16 از ایران جلو بیفتند.

بی دقتی بازیکنان ایران در اسپک زدن فاصله امتیازی را افزایش داد و بازیکنان روسیه در ادامه فاصله امتیازی را حفظ کردند تا با نتیجه 25 بر 18 در این ست هم پیروز شوند.

ست سوم 25 بر 20 روسیه

ملی پوشان ایران این ست را با قدرت آغاز کردند و با اسپک های خوب توانستند با نتیجه 4 بر 1 جلو بیفتند. بازیکنان ایران با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول رفتند. روس ها همانند ست های قبلی با سرویس های خوب توانستند نتیجه را برابر کنند اما بازیکنان ایران بالاخره توانستند با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم بروند.

بازیکنان روسیه با دفاع کردن توپ های بازیکنان ایران 19 بر 17 از ایران جلو افتادند. ملی پوشان ایران در این ست و ست های اول و دوم در دریافت، اسپک و دفاع ضعیف عمل کردند و شادابی بازی های گذشته را نداشتند. روس ها از ضعف ایران در این دیدار نهایت استفاده را بردند و توانستند قاطعانه با نتیجه 25 بر 20 در این ست هم پیروز شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی