نتیجه دیدار والیبال ایران و کانادا در جام جهانی والیبال 2015
تیم های والیبال ایران و کانادا در چارچوب مسابقات جام جهانی والیبال به مصاف هم رفتند که بازهم ایران شکست خورد و کانادا پیروز این دیدار شد.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز(سه شنبه) از ساعت 8:40 به مصاف کانادا تیم هشتم جام جهانی والیبال رفت. با توجه به شکستی که ایران مقابل استرالیا متحمل شد، تعداد پیروزی ها و امتیازات کانادا به ایران رسید و آن ها با برتری سه بر صفر برابر ایران توانستند صاحب عنوان هفتمی جام جهانی والیبال تا پایان دهمین روز رقابت ها شوند.

ست اول 25 بر 23 کانادا

کانادایی ها این ست را با دو امتیاز اختلاف آغاز کردند و تا امتیاز 7 هم این فاصله را حفظ کردند اما دفاع های خوب بازیکنان ایران باعث شد تا ایران سه امتیاز پیاپی کسب کند و با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول برود.

کانادایی ها با سرویس های هدف دار خوب توانستند سه امتیاز پیاپی کسب کنند و نتیجه را 13 بر 10 کنند. ملی پوشان ایران با دریافت های خوب و اسپک قدرتی توانستند بازی را در نتیجه 14 برابر کنند اما بازهم کانادایی ها بودند که توانستند دو اختلاف امتیاز ایجاد کنند و با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم بروند.

کانادایی ها با سرویس و اسپک های خوب فاصله امتیازی را حفظ کردند و در امتیازهایی هم توانستند فاصله را افزایش دهند. در امتیاز 24 کانادایی ها با اشتباهاتشان در اسپک زدن این فرصت را به ایران دادند تا فاصله امتیازی کاهش پیدا کند و نتیجه 23 بر 24 شود. تیم ملی والیبال کانادا در نهایت توانست یک امتیاز کسب کند و با نتیجه 25 بر 23 پیروز این ست شود.

ست دوم 29 بر 27 کانادا

معروف با دو سرویس هدف دار ایران را با دو امتیاز جلو انداخت. کانادایی ها با سرویس های پرشی موجی توانستند سه امتیاز پیاپی کسب کنند و با نتیجه 5 بر 4 از ایران پیش بیفتند. کانادایی ها با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان کانادا با دریافت و موفقیت در توپ گیری اجازه امتیاز گرفتن به بازیکنان ایران ندادند و با دفاع های خوب توانستند فاصله امتیازی را افزایش دهند تا با نتیجه 12 بر 9 پیش بیفتند. تیم ملی والیبال کانادا فاصله سه امتیازی را حفظ کرد و با برترب 16 بر 13 به استراحت فنی دوم رفت.

ملی پوشان ایران با اسپک های خوب محمودی توانستند بازی را در نتیجه 18 برابر کنند. دو تیم تا امتیاز 27 برابر پیش می رفتند اما تلاش بسیار زیاد کانادایی ها جواب داد و آن ها توانستند با نتیجه 29 بر 27 پیروز این ست شوند.

ست سوم 26 بر 24 کانادا

کانادایی ها که روحیه خوبی از برد در دو ست قبل گرفته بودند این ست را هم خوب و مقتدرانه آغاز کردند و با سه امتیاز اختلاف از ایران جلو افتادند. کانادایی ها که در دو ست قبلی با توپ گیری و دریافت های خوب اجازه امتیاز گرفتن به بازیکنان ایران نمی دادند در این ست دفاع روی تور را هم به برنامه تاکتیکی خود اضافه کردند و فاصله امتیازی را افزایش دادند تا با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم بروند.

بازیکنان ایران با تلاش زیاد توانستند بالاخره نتیجه را 24 بر 24 برابر کنند اما بازیکنان کانادا با دفاع های خوب توانستند نتیجه را 26 بر 24 کنند و پیروز این ست شوند. کانادایی ها که در دریافت، توپ گیری، دفاع روی تور، اسپک و سرویس عالی کار می کردند، در مقابل بازیکنان ایران کاملا ضعیف کار می کردند و همین باعث شد تا تیم ملی کانادا خیلی راحت با نتیجه سه بر صفر ایران را شکست دهد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی