تمرین تیم ملی در گرمای شدید دوبی
تمرین‌های تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن بازیکنان جدید پیگیری شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال در گرمای شدید و رطوبت بالای شهر دوبی به تمرین پرداختند. ملی‌پوشان زیر نظر کادرفنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند. مسعود شجاعی، پژمان منتظری و اشکان دژاگه که بعد از پایان بازی‌های باشگاهیشان در قطر به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند، پس از دقایقی از آغاز تمرین به زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی آمدند و زیر نظر 'دیگو' تمرین کردند. آنها بعد از گرم کردن و بازی با توپ در گوشه‌ای از زمین به بازی تنیس - فوتبال پرداختند. سیدجلال حسینی هم در کنار این سه بازیکن تمرین کرد.

آندرانیک تیموریان هم که ساعتی پیش از شروع تمرین به هتل محل اقامت تیم ملی رسیده بود، پس از حضور در کنار زمین به سالن باشگاه ایرانیان دوبی رفت تا تمرین ریکاوری را انجام دهد. او برای ام‌صلال در لیگ قطر به میدان رفت.

سایر بازیکنان هم به روال روزهای گذشته بعد از آماده شدن برای تمرین و گرم کردن، تمرین‌های تاکتیکی خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار کردند. رطوبت هوای شهر دوبی حدود 80 درصد بود و همین مساله باعث شد تا بازیکنان در میانه‌های تمرین با تعویض لباس‌های خود ادامه تمرینات را برگزار کنند. رطوبت تمرین به حدی بالا بود که برخی از بومیان دوبی هم از این میزان رطوبت در این ماه از سال تعجب کرده بودند. با وجود این شرایط آب و هوایی بازیکنان تیم ملی تمرین خود را انجام دادند تا بیش از پیش آماده دیدار روز پنجشنبه برابر عمان شوند.

دیدار برابر عمان چهارمین دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به حساب می‌آید. در حال حاضر تیم ایران بعد از انجام سه بازی با کسب هفت امتیاز در صدر گروه قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir